Consultant vânzări showroom (produse de lux)-Timișoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Consultant vânzări showroom (produse de lux)-Timișoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    Studii superioare finalizate;
    Abilitați de comunicare, negociere si gestionare;
    Abilitați tehnice (măsurători, viziune in spațiu);
    Deține carnet de șofer;
    Comunicativ, creativ, atent la detalii.

    Responsabilitati

    Operațional:

    Întâmpina clienții, determina natura si motivul vizitei, ii informează referitor la serviciile oferite: produse, mobilier, decorațiuni, preturi, modalități de comanda, etc;
    Preia apelurile telefonice, facilitând comunicarea cu clienții;
    Are in gestiune toate produsele din showroom;
    Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vânzări ale magazinului;
    Se ocupa de amenajarea zilnica a produselor din showroom si de aspectul acestuia.
    Administrativ:

    Transmite toate informațiile contractelor sau discuțiilor avute/încheiate cu clienții către toate departamentele implicate;
    Actualizare si centralizare liste preturi;
    Actualizează diverse baze de date;
    Operează in sistem, completează date necesare facturării.
    Vânzări

    Cunoașterea tuturor produselor comercializate de companie: mobilier, decorațiuni, perdele, draperii, tapet, covoare, bucătarii, produse electrocasnice, etc;
    Prezentarea si promovarea produselor companiei atât prin arătarea tuturor pieselor existente in locație dar si prin utilizarea catalogului de prezentare;
    Conceperea de oferte pentru client după efectuarea măsurătorilor împreuna cu echipa de proiectare;
    Urmărire semnarea contractului dupa finalizarea tuturor discuțiilor;
    Urmărire si emitere facturi proforme/fiscale, efectuare plați;
    Alte atribuții:

    Întocmește raport saptamanal cu modificările aparute pe stocuri din showroom;
    Întocmirea draftului de contract ;
    Verificarea bonității clientului;
    Informează intotdeauna in legatura cu situația conturilor sale;
    Transmite lunar informațiile necesare, actualizate si corecte in vederea calculării comisioanelor;
    Este responsabil de toate datele, informațiile, contractele trimise in/din cadrul companiei;