Claims Team Leader

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;
    sa realizeze contactarea clientilor care au mentionat ca au sesizari de facut;
    sa gestioneze comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar;
    sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;
    sa realizeze programarea si monitorizarea derularii sesizarilor;
    sa asigure consolidarea unor relatii agreabile si stabile cu clientii;
    sa se asigure ca pentru fiecare client in parte procedura de sesizare este dusa la bun sfarsit printr-un follow up cu clientul.

    Responsabilitati


    Urmărește zilnic activitatea personalului, se asigura ca subordonaţii sai direcţi isi îndeplinesc toate obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite.
    Evaluează si raportează asupra stadiului de realizare a obiectivelor si asupra rezultatelor echipei.
    Oferă sprijin in calitatea sa de şef de echipa, ori de cate ori este nevoie.
    Se asigura ca toti consultantii sunt pregatiti pe urmatoarele arii: politici, proceduri, reguli in departamentul de relatii clienti si aplicatii si proceduri specifice de urmat in cadrul apelurilor sau e-mailuri-lor de la clienti.
    Sustine cu regularitate discutii cu fiecare consultant in scopul imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor de rezolvare a sesizarilor/plangerilor clientilor si retentiei acestora: jocuri de rol, schimburi de bune practici, oferire suport in cadrul apelurilor.
    Creaza o cultura si o echipa performanta prin setarea obiectivelor individuale de performanta, prin sustinerea regulata a dialogului legat de performanta si a sesiunilor individuale de oferire suport pe baza evaluarii apelurilor, prin recunoasterea si recompensarea celor mai buni consultanti.
    Participa la recrutarea, selectarea si orientarea noilor angajaţi.
    Se asigura ca echipa este motivata si contribuie la cresterea indicatorilor de atasament al oamenilor din echipa fata de companie in relatie cu obiectivele stabilite (cunostinte, abilitaţi si atitudine).
    Contribuie la planificarea, coordonarea, evaluarea si raportarea proiectelor sau activitatilor specifice de department.
    In calitate de Team leader, va furniza la cererea Directorului Executiv rapoarte privind activitatea proprie atat din perspectiva portofoliului propriu cat si din aceea de coordonator de department.