Specialist Imbunatatiri Procese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Specialist Imbunatatiri Procese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 01.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Te poti alatura si tu echipei, daca:

    - ai experienta relevanta in domeniul gestiunii marfurilor/stocurilor;
    - ai cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Access);
    cunostintele in Business Intelligence, Visual Basic si SQL - reprezinta un avantaj;
    - ai cunostinte de limba engleza minim nivel mediu (constituie avantaj cunoasterea limbii germane);
    - detii carnet de conducere categoria B;
    - ai capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent;
    - esti proactiv, orientat catre solutii, flexibil, ai abilitati de comunicare si reactie, esti eficient;
    - ai abilitatea de a construi o relatie deschisa cu echipa din care vei face parte, astfel incat sa oferi din energia si dinamismul tau.

    Responsabilitati

    Rolul acesta presupune sa:

    verifici si analizezi procesele comerciale la nivel de retea de filiale;
    - verifici si monitorizezi miscarile de stocuri, in special a inventarelor din magazine si depozite;
    - asiguri documentele informationale necesare asigurarii fundamentarii decizei de management in ceea ce priveste imbunatatirea proceselor comerciale;
    - participi la instruirea personalului din magazine si centrala in ceea ce priveste respectarea procedurilor de lucru;
    - monitorizezi proactiv, dar si la cerere procesele de marfa si optimizezi fluxul de marfa;
    - intocmesti si interpretezi statistici si evaluari pentru alte departamente;
    - dezvolti si optimizezi programele WWS in colaborare cu departamentele IT si Vanzari;
    - consiliezi departamentele din cadrul structurii REWE Romania, in cazul schimbarilor si/sau mutatiilor intervenite in sistemul de operare WWS si bazele de date centrale;
    - elaborezi si intretii proceduri/norme interne specifice.

    BENEFICII

    Rasplatim cu drag eficienta, implicarea, si ne dorim pentru angajati sa gaseasca usor un echilibru între viata personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de:


    - tichete de masa acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
    - asigurare medicala privata;
    - acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta carti în mod gratuit;
    - zile suplimentare pentru concediu de odihna.
    - pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste în functie de vechimea în companie;
    - zi libera platita de ziua ta de nastere;

    …si multe altele!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare ()