Specialist Marketing (Senior)

Angajator: LAROPHARM
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 27.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Înfiinţată în 2001, Laropharm este o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordează: cercetare, producţie şi distribuţie.

    Laropharm deţine una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Buna Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniu;
    Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara (de preferat in industria farmaceutica);
    Operare PC, Word, Excel, Power Point;
    Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
    Cunoștințe despre piața de produse farmaceutice;
    Cunoștințe specifice activității de marketing

    Responsabilitati

    Pregateste brief campanie ATL si BTL;
    Contacteaza agentii de media in vederea selectarii de oferte care sa corespunda cu standardele cerute;
    Evalueaza ofertele de campanii ATL SI BTL pentru alegerea ofertei finale;
    Participa, propune, implementeaza si monitorizeaza campanii pentru tipuri de farmacii in vederea cresterii promovarii si a vanzarii de produse;
    Lanseaza anunturile si materialele publicitare in piata, pentru promovarea permanenta a imaginii companiei in piata;
    Coordoneaza campaniile de promovare, astfel incat sa fie respectate si atinse obiectivele pe fiecare actiune in parte;
    Solicita necesarul de materiale publicitare sau de promovare, pe sortiment/tip/dimensiuni si cantitati, de la echipa de vanzari;
    Solicita feedback profesional de la echipa de vanzari pentru imbunatatirea materialelor;
    Se asigura ca toate POSM-urile se produc conform solicitarilor si in bugetul stabilit;
    Cerceteaza permanent piata pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare a business-ului;
    Analizeaza aprofundat relatia cu clientii si perceptia acestora asupra produselor companiei folosind SWOT & PORTER, astfel incat sa fie obtinuta o prognoza cat mai reala a situatiei produselor in piata;
    Solicita consecvent feedback de la clienti despre produsele din portofoliu.