Business developer – FMCG (produse BIO)

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    • Minim 2 ani experienta pe un post similar sau intr-o pozitie de agent vanzari pe segmentele: retail, HoReCa, distributie, B2B, vanzari en-gros, FMCG
    • Usurinta in utilizarea unui CRM
    • Motivat si orientat catre realizarea obiectivelor si indeplinirea target-ului de vanzari
    • Abilitati excelente de comunicare, prezentare si relationare cu clientii si colegii
    • Limbi straine: limba engleza, de preferinta la nivel avansat. Cunoasterea unui alte limbi straine de circulatie constituie un avantaj
    • Cunostinte de MS Office.

    Responsabilitati


    • Dezvoltarea bazei de date si generarea de clienti noi pentru companie
    • Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si crearea parteneriatelor cu clientii noi
    • Realizarea ofertelor comerciale personalizate, monitorizarea si confirmarea acestora
    • Negocierea in vederea semnarii contractelor
    • Asigurarea indeplinirii conditiilor contractuale cu clientii
    • Indeplinirea planului de vanzari stabilit de directorul comercial
    • Intocmirea rapoartelor de vanzari
    • Executarea vizitelor in teren.