Customer Service Agent - Technical

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Se caută persoane cărora le place să lucreze cu oamenii, cu o fire analitică și răbdători, care să rezolve problemele clienților.
    Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS.

    Nivel Avansat - Limba Engleză

    Experiența de asistență pentru utilizatori, help desk este un plus.

    Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 05:00 dimineața, în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului).

    Locație: București, zona Plaza Romania (metrou Lujerului)


    Responsabilitati

    Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare.
    Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru.
    Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către

    O aplicatie folosita pentru atat pt persoane juridice- angajatorii pentru a monitoriza activitatea angajatilor, cat si fizice -parintii noi, care o folosesc pentru a monitoriza activitatea online a copiilor.
    Se foloseste pe telefon, deci avem nevoie de oameni care să aibă cunoștiințe înspre zona de iOS sau Android.