Customer Care

Angajator: KFC
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    KFC România este un brand dinamic care în momentul de faţă peste 80 de restaurante în toată ţara, dintre care 30 în Bucureşti. Pe lângă faptul că suntem răspândiţi în întreaga ţară, KFC se află printre cele mai populare lanţuri de restaurante specializate în produse din carne de pui din lume.

    Suntem de părere că toţi colegii noştri au potenţialul de a face diferenţa.
    Suntem Customer Maniaci, clienţii noştri fiind cei mai importanţi pentru noi.
    Ne dorim să obţinem rezultate extraordinare, cu energie pozitivă şi responsabilitate.
    Împreună construim performanţa pentru a ne depăşi limitele pas cu pas.
    Şi nu în ultimul rând ne place să recunoaştem realizările celorlalţi.

    Te invităm la KFC – la noi zâmbetele fac diferenţa!

    Cerinte


    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta anterioara pe un post similar – minim 3 ani;
    • Atitudine proactiva, pozitiva, deschisa si orientata catre client;
    • Excelente abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
    • Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;
    • Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
    • Cunostinte operare MS Office.

    Responsabilitati

    • Identifica, implementeaza, mentine si imbunatateste procedurile & procesele specifice relatiilor cu clientii, gestionarii sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor clientilor si angajatilor;
    • Coordoneaza procesele specifice relatiei cu clientii, aduce imbunatatiri constante, introduce noi procese si colecteaza feedback despre performanta proceselor implementate pentru a mentine o rata ridicata de retinere a clientilor;
    • Realizeaza raportari periodice si prezentari, pentru a sustine procesele decizionale privind experienta clientilor si angajatilor in restaurantele companiei;
    • Reprezinta compania in fata clientilor si angajatilor, raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor si autoritatilor si gestioneaza situatiile de criza aparute;
    • Instruieste populatia manageriala in legatura cu cele mai bune practici de gestionare a sesizarilor, reclamatiilor, sugestiilor clientilor in linie cu standardele companiei;
    • Mentine imaginea pozitiva a companiei, sustine reputatia acesteia si contribuie la construirea brandului de produs, serviciu, brandului de angajator.