Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Assistant General Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Antal International active.Vezi toate job-urile Assistant General Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Antal International |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.11.2021 |
Remote work: | On-site |
We are experts in the global search and selection industry - we work with professional and managerial talent worldwide. Utilizing an extensive international network to carry out cross border work allows us to bring a truly unique approach to the recruitment sector.
Antal Bucharest was established in 2003, via Irina Vasile, as one of the oldest master franchisees, and has enjoyed a continuous presence in the market and internationally.
Year after year, our office was locally nominated as Top Profit & Top Revenue in Bucharest as well as among the Top 5 Executive Recruitment agencies in Romania for its area of business, also winning the Best Service Quality Prize of Romanian Franchise National Association.
Antal Bucharest office, as a master franchisee, has launched since 2003 till today other sub franchised offices in across Romania and is willing to expand, continuously.
We have made a number of 3.791 placements, since 2003 till today, all of key experts, mid and top roles, out of them 56% are locally based and the rest, internationally.
• Studii superioare – juridice/economice;
• Operare PC: Microsoft Office - Excel, Outlook la nivel profesional
Competentele postului
• Cunoasterea domeniului de activitate
• Orientre catre obiective
• Limbi straine – engleza avansat
• Initiativa
• Adaptabilitate
• Capacitate de prioritizare
• Responsabilitate asumata
Calitati individuale
• Auto-motivare
• Orientare spre invatare si performanta
• Comportament ce reflecta etica de business.
• Experienta de lucru necesara minim 3 ani
Directorul General al companiei-client cauta in momentul de fata un PA care va avea urmatoarele responsabilitati:
• La cererea directorului executiv, coordonează/pregătește/elaborează documente pregatitoare in activitatea curenta;
• Supervizeaza contractele de prestarii servicii (termene de plata, livrabile, etc);
• Întâmpină persoanele care doresc să intre în legătura cu directorul executiv și asigură protocolul necesar;
• Convoacă participanții la ședințele din cadrul grupului de firme;
• Asigură legăturile telefonice ale directorului executiv cu interiorul și exteriorul grupului de firme;
• Elaborează si redactează documente si rapoarte cerute de Directorul General;
• La nevoie efectuează traduceri si acorda suportul Directorului General in sedinte sau intalniri cu privire la traducerea conversatiilor in timp real;
• Asigură transmiterea documentelor prin poștă, curier, email;
• Organizează deplasările directorului general, ședințele de lucru, audiențelor și întâlnirilor diverse ale acestora;
• Înregistrează hotărârile și deciziile luate de conducere, repartizează documentele acolo unde sunt atribuite;
Oferta (bonusuri, beneficii)
• Salariu net/ lunar: in acord cu experienta.
• Bonuri de masa
• Asigurare medicala
• Alte beneficii conform politicilor interne.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Executive Assistant @Siemens Aplica fara CV | |
Office Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (38) |
Raporteaza eroarea la