Assistant General Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Antal International active.


Vezi toate job-urile Assistant General Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Antal International
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are experts in the global search and selection industry - we work with professional and managerial talent worldwide. Utilizing an extensive international network to carry out cross border work allows us to bring a truly unique approach to the recruitment sector.

    Antal Bucharest was established in 2003, via Irina Vasile, as one of the oldest master franchisees, and has enjoyed a continuous presence in the market and internationally.

    Year after year, our office was locally nominated as Top Profit & Top Revenue in Bucharest as well as among the Top 5 Executive Recruitment agencies in Romania for its area of business, also winning the Best Service Quality Prize of Romanian Franchise National Association.

    Antal Bucharest office, as a master franchisee, has launched since 2003 till today other sub franchised offices in across Romania and is willing to expand, continuously.

    We have made a number of 3.791 placements, since 2003 till today, all of key experts, mid and top roles, out of them 56% are locally based and the rest, internationally.

    Cerinte


    • Studii superioare – juridice/economice;
    • Operare PC: Microsoft Office - Excel, Outlook la nivel profesional

    Competentele postului
    • Cunoasterea domeniului de activitate
    • Orientre catre obiective
    • Limbi straine – engleza avansat
    • Initiativa
    • Adaptabilitate
    • Capacitate de prioritizare
    • Responsabilitate asumata

    Calitati individuale
    • Auto-motivare
    • Orientare spre invatare si performanta
    • Comportament ce reflecta etica de business.
    • Experienta de lucru necesara minim 3 ani


    Responsabilitati

    Directorul General al companiei-client cauta in momentul de fata un PA care va avea urmatoarele responsabilitati:

    • La cererea directorului executiv, coordonează/pregătește/elaborează documente pregatitoare in activitatea curenta;
    • Supervizeaza contractele de prestarii servicii (termene de plata, livrabile, etc);
    • Întâmpină persoanele care doresc să intre în legătura cu directorul executiv și asigură protocolul necesar;
    • Convoacă participanții la ședințele din cadrul grupului de firme;
    • Asigură legăturile telefonice ale directorului executiv cu interiorul și exteriorul grupului de firme;
    • Elaborează si redactează documente si rapoarte cerute de Directorul General;
    • La nevoie efectuează traduceri si acorda suportul Directorului General in sedinte sau intalniri cu privire la traducerea conversatiilor in timp real;
    • Asigură transmiterea documentelor prin poștă, curier, email;
    • Organizează deplasările directorului general, ședințele de lucru, audiențelor și întâlnirilor diverse ale acestora;
    • Înregistrează hotărârile și deciziile luate de conducere, repartizează documentele acolo unde sunt atribuite;

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri, beneficii)
    • Salariu net/ lunar: in acord cu experienta.
    • Bonuri de masa
    • Asigurare medicala
    • Alte beneficii conform politicilor interne.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (38)