Tehnician Mentenanță Ascensoare

Angajator: KONE
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.09.2021
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    La KONE, misiunea noastră este să îmbunătățim fluxul vieții urbane. Ca lider global în domeniul ascensoarelor și al scărilor rulante, KONE furnizează ascensoare, scări rulante și uși automate pentru clădiri, precum și soluții de întreținere și de modernizare, care adaugă valoare ciclului de viață al clădirii.
    Prin People Flow®, facem călătoria oamenilor sigură, comodă și fiabilă, în clădiri mai înalte și mai inteligente. Împreună cu partenerii și cu clienții noștri din întreaga lume, contribuim ca orașele să devină un loc de trai mai bun. KONE a avut vânzări anuale nete de 8,8 miliarde EUR, iar, la sfârșitul anului, acea 52.000 de angajați. Acțiunile KONE class B sunt cotate la Nasdaq Helsinki Ltd., în Finlanda.

    Cerinte

    • Studii in domeniul electric/electromecanică
    • Carnet de conducere categoria B
    • Experiență într-o profesie similară
    • Abilități de comunicare.
    • Cunoașterea limbei Engleze la nivel de începător

    Responsabilitati

    • Efectuarea operatiilor de service in concordanta cu instructiunile de siguranta si
    mentenanta cu asumarea responsabilitatii pentru consumatorii finali si siguranta la
    locul executarii operatiilor;
    • Executarea vizitelor de service (planificate sau la cerere), respectand programul,
    termenele limita, standardele de calitate;
    • Planificarea volumului de munca si raportare precisa si la timp a muncii efectuate;
    • Responsabil de stoc (inventar, transfer de stocuri), identificarea nevoilor de piese
    de schimb.
    • Contribuirea la imbunatatirea produselor si metodelor de lucru prin oferirea de
    feed-back supervizorului direct.
    • Identificarea reparatiilor neplanificate, in functie de necesitatile echipementelor,
    contactarea persoanelor responsabile si obtinerea aprobarilor pentru efectuarea
    acestor reparatii
    • Cresterea satisfactiei clientului oferind servicii de calitate si asigurand o
    comunicare continua, proactiva si precisa;
    • Raportare fidela a lucrarilor efectuate (la nivel de echipament);
    • Mentinerea unei relatii excelente cu clientii, persoanele de contact si consumatorii
    finali;

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.