Manager Administrativ, Asistent manager

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Chimie - Petrochimie
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 27.09.2021
    Cerinte

    Absolvent de studii superioare
    Experienta relevanta in recrutarea de personal
    Abilitati de operare a echipamentelor din dotare
    Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office
    Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii
    Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală
    Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel
    Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor
    Cunostinte limba engleza
    Excelente abilitati de organizare
    Creativitate (trebuie sa gaseasca /propuna solutii la solicitarile primite)

    Responsabilitati

    Sorteaza si redirectioneaza corespondenta primita si apelurile telefonice receptionate;
    Scaneaza si arhiveaza documentele;
    Verifica/ actualizeaza diverse situatii la nivel de societate;
    Verifica si rezolva diverse aspecte administrative;
    Preia si redirectioneaza apelurile primite din partea potentialilor clienti;
    Mentine relatia cu firmele de telefonie mobile, firmele de curierat rapid si cu alti colaboratori dupa caz;
    Preia si centralizeaza facturile de utilitati;
    Se ocupa de corespondența cu partenerii de afaceri ai organizației, comunicarea interpersonală cu persoanele implicate în realizarea contractelor;
    Analiza informațiilor semnificative, administrarea și arhivarea unor documente, planificarea activităților cu furnizorii și diverse achiziții;
    Realizarea de rapoarte specifice, documentatii pentru management, organizarea întâlnirilor și deplasărilor de business;
    Preia și răspunde diverselor solicitări de suport din partea managementului firmei (trebuie să facă față unor situații neprevăzute/urgente);
    Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante);
    Preia pe loc conducerea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute);
    Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate;
    Funcționează ca punct de contact pentru vizitatori, autorități, etc);
    Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici.

    Alte informatii

    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Salariu motivant, peste nivelul pietei.
    - Tichete de masa;