Manager Administrativ, Asistent manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Manager Administrativ, Asistent manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Chimie - Petrochimie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.11.2022 |
Remote work: | On-site |
Absolvent de studii superioare
Experienta relevanta in recrutarea de personal
Abilitati de operare a echipamentelor din dotare
Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office
Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii
Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală
Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel
Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor
Cunostinte limba engleza
Excelente abilitati de organizare
Creativitate (trebuie sa gaseasca /propuna solutii la solicitarile primite)
Sorteaza si redirectioneaza corespondenta primita si apelurile telefonice receptionate;
Scaneaza si arhiveaza documentele;
Verifica/ actualizeaza diverse situatii la nivel de societate;
Verifica si rezolva diverse aspecte administrative;
Preia si redirectioneaza apelurile primite din partea potentialilor clienti;
Mentine relatia cu firmele de telefonie mobile, firmele de curierat rapid si cu alti colaboratori dupa caz;
Preia si centralizeaza facturile de utilitati;
Se ocupa de corespondența cu partenerii de afaceri ai organizației, comunicarea interpersonală cu persoanele implicate în realizarea contractelor;
Analiza informațiilor semnificative, administrarea și arhivarea unor documente, planificarea activităților cu furnizorii și diverse achiziții;
Realizarea de rapoarte specifice, documentatii pentru management, organizarea întâlnirilor și deplasărilor de business;
Preia și răspunde diverselor solicitări de suport din partea managementului firmei (trebuie să facă față unor situații neprevăzute/urgente);
Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante);
Preia pe loc conducerea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute);
Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate;
Funcționează ca punct de contact pentru vizitatori, autorități, etc);
Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici.
- Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
- Salariu motivant, peste nivelul pietei.
- Tichete de masa;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager 3000 - 3500 RON NET / luna | |
Key Account Manager HoReCa Constanta, |
Raporteaza eroarea la