Marketing Assistant

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    • Studii superioare in domeniu (marketing/PR/jurnalism/comunicare/brand management etc.);
    • Copywriting skills – simt estetic dezvoltat, atentie la detalii, focus pe gramatica si ortografie;
    • Cunostinte WordPress;
    • Cunostinte avansate de limba engleza;
    • Cunostinte de operare MS Office la nivel basic;
    • Cunoasterea aplicatiilor si platformelor de design grafic precum Adobe (in special Illustrator & Photoshop), Canva, Biteable etc. constituie un avantaj;
    • Nice to have: activitati de voluntariat si/sau internship-uri;
    • Creativitate, gandire out-of-the-box, atitudine pozitiva si proactiva.

    Responsabilitati

    Ce presupune rolul tau:

    • Sa administrezi paginile de Social Media ale Accace Romania (dezvoltarea strategiei de comunicare, realizarea si implementarea calendarelor editoriale, analizarea rezultatelor campaniilor desfasurate, community management);
    • Sa administrezi site-ul Accace Romania (revizuirea si publicarea materialelor de specialitate, revizuirea paginilor, implementarea update-urilor etc.);
    • Sa mentii legatura cu echipa globala de marketing si sa localizezi task-urile;
    • Sa oferi suport pentru organizarea evenimentelor;
    • Sa colaborezi cu departamentul de HR si Business Development pentru atingerea obiectivelor comune.

    Alte informatii

    Ce iti oferim in schimb:

    • Bonus anual in functie de performanta;
    • Tichete de masa;
    • Abonament medical la o clinica privata cu renume;
    • Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca;
    • Home Office;
    • Concediu de studiu platit;
    • Curs de engleza, traininguri, sustinere financiara pentru specializari;
    • Ceai si cafea la birou;
    • Abonament Bookster;
    • Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi tineri si prietenosi, cu un puternic background profesional;
    • Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!

    Daca ti-am atras interesul, te rugam sa nu eziti in a ne contacta oricand pentru mai multe informatii despre pozitia disponibila si procesul de aplicare. Vom fi mai mult decat bucurosi sa iti oferim suport in continuare!