Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Functionar administrativ_front-desk-officer_CIM Determinat
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nextgen Communications active.Vezi toate job-urile Functionar administrativ_front-desk-officer_CIM Determinat active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nextgen Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.11.2021 |
Remote work: | On-site |
NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.
Cerinte
Nivel de studii: medii
Experienta preferabil 1 an
Cunostinte foarte bune în domeniul administrativ
Engleza nivel avasat, reprezinta un avantaj
Cunostinte MS Office;
Caracteristici de personalitate, aptitudini şi deprinderi necesare :
-abilitati de comunicare;
-organizare, atentie la detalii, lucru in echipa
-rezistent la stres;
-ordonat, ferm, punctual;
• Pastreaza colaborarea cu firmele de Curierat pentru o buna desfasurare a traficului de corespondenta.
• Urmareste in permanenta primirea corespondentei, mentinerea unei evidente electronice a corespondentei
• Stabileste evidenta si centralizeaza necesarul de mobilier, obiecte de inventar, obiecte in folosinta scurta si de durata.
• Intocmeste necesarul privind achizitiile de rechizite, bunuri si materiale pentru departamentul administrativ
• stabileste legatura permanenta cu firmele de cafea si semipreparate, solicitand aprovizionarea acestora si anunta eventualele reparatii necesare ale aparatelor in cazul defectiunilor.
• pastreaza colaborarea cu societatea de administrare a parcului auto, prin scanarea contractelor si a actelor necesare eliberarii cardurilor de alimentare sau a altor acte necesare companiei
• Tine evidenta proceselor verbale de predare-primire pentru aprovizionari
• actualizeaza in permanenta bazele de date si transmite angajatilor eventualele modificari aparute
• intocmeste si mentine o evidenta de sosire-plecare a angajatilor
• pastreaza o evidenta a deplasarilor angajatilor la alte companii partenere si a registrelor de deplasare.
• arhiveaza in conditii bune toate documentele si actele institutiei in conformitate cu normele si normativele adoptate in acest sens
• intocmeste si trimite la timp rapoarte de activitate (zilnice, saptamanale si lunare), precum si a altor situatii cerute de conducerea companiei ;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Intern - Operatiuni Abonamente Part-time BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la