Operator Back Office with French B1

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Cunosti limba Franceza la un nivel A2?
    Ai bune abilitati de comunicare scrisa si o buna atentie la detalii?
    Iti place domeniul bancar si vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara?

    APT angajeaza pentru clientul nostru, o companie multinationala foarte cunoscuta si lider in domeniul serviciilor bancare, un Operator cu limba franceza B1 in departamentul back office.

    Succesul companiei se bazează pe oamenii din echipa lor. Atrage, dezvolta și pastreaza oameni implicaţi, determinaţi si talentați, ca tine.

    Responsabilitati

    Ce va trebui sa faci:

    Sa examinezi fișierele clienților pentru identificarea documentelor lipsă sau incomplete;
    Sa soliciti documentele lipsă conform procedurilor interne și ale proiectului;
    Sa completezi dosarul clientului cu documentele lipsa;
    Sa utilizezi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) dar si instrumente precum CRM si EMC.

    Iti oferim:

    Salariu motivant;
    Tichete de masa;
    Training structurat;
    Mediu de lucru placut si dinamic.

    DEC090621