Onboarding Community Manager

Angajator: Cloud Kitchen
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Cloud Kitchen este un concept nou pe piata din Romania. Suntem o bucatarie ultra-moderna, cu mai multe statii de lucru impartite fiecare pe specificul ei, si ne propunem sa livram rapid mancare sustenabila prin platformele de delivery. Dorim ca in scurt timp sa devenim sinonimi cu termenul de reliability, printr-o calitate constanta a preparatelor si o prezentare de takeaway care pune clientul pe primul loc.
    Avem un plan ambitios de expansiune, de aceea pretuim persoanele care respecta si inteleg rigorile brandului si ne ajuta in dezvoltarea acestuia.

    Cerinte

    Cautam un Onboarding Community Manager pentru brandurile noastre de food din portofoliul Cloud Kitchen - o persoana social media and tech savy, cu un apetit insatiabil de foodie, care sa intermedieze legatura dintre Cloud Kitchen si agregatorii de comenzi de mancare (Glovo, Foodpanda, Tazz, Bolt Food etc.).

    Cerinte:
    - Minimum 2 ani pe un post similar in E-commerce sau agentie
    - Pasiune pentru Social Media
    - Cunostinte de Excel, Photoshop si Illustator
    - Abilitati bune de scris si comunicare
    - Abilitatea de a putea exprima idei pe intelesul mai multor grupuri diferite
    - Abiltiati organizatorice bune
    - Creativitate, entuziasm, organizare
    - Fluenta in engleza
    - Atuu-uri: cunostinte de food, experienta office in FMCG sau Delivery

    Responsabilitati

    - Onboarding-ul brandurilor si a meniurilor acestora pe aplicatiile de delivery (Glovo, Foodpanda, Tazz, Bolt Food etc.) – listarea meniurilor conform documentelor trimise de COO
    - Pastrarea legaturii cu COO pentru dezvoltrea si onboarding-ul brandurilor noi
    - Pastrarea legaturii cu agregatorii de comenzi (Glovo, Foodpanda, Tazz, Bolt Food etc.) pentru a asigura o listare rapida si corecta a brandurilor
    - Verificarea meniurilor brandurilor atat in partea de back-end, cat si in partea de front-end pentru a asigura implementarea corecta si un user experience in conformitate cu brandul
    - Insusirea meniurilor brandurilor create pana la o stapanire adecvata a acestora
    Comunicare B2B – pastrarea legaturii cu account manager-ul si call center-ul fiecarui aggregator de comenzi (comunicare oferte, planning oferte speciale cu COO, remediere probleme, implementare meniuri etc.)
    - Comunicarea B2C – (comunicare telefonica si prin social media, comunicare directa client)
    - Moderare comentarii si postari intr-o maniera rapida si eficienta
    - Participarea in dezvoltarea campaniilor si strategiilor de social media, marketing si media buying alaturi de Marketing Manager, CEO si agentie
    - Extragerea de informatii si statistici din interactiunile cu clientii sau cu agregatorii pentru a gasi solutii creative pentru a imbunatati aceste interactiuni
    - Raportare performante branduri

    Alte informatii

    - Program de munca hibrid work from home si office;
    - Training specializat pentru intelegerea business-ului si a food delivery-ului
    - Discounturi pentru produsele grupului (Food Delivery, Grocery Delivery)
    - Salariu competitiv
    - Vei lucra indeaproape cu CEO, COO si Marketing Manager si vei face parte din una dintre cele mai dinamice industrii (industria ecommerce si cea de online delivery sunt in continua crestere)
    - Atmosfera care incurajează cresterea si dezvoltarea profesionala;