Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Otto Broker active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Otto Broker
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Otto Broker este cel mai mare angajator din brokerajul in asigurari din Romania, cu o echipa de 100 de oameni si cu o experienta de 18 ani in piata brokeraj-ului din Romania. Sunt o echipa tanara, iar media de varsta fiind de 25 de ani.

    Relatia cu fiecare dintre clientii nostri este bazata pe comunicare permanenta, din momentul cumpararii politei si pe tot parcursul colaborarii, fiind mereu la dispozitia acestora cu sfaturi si informatii suplimentare.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Minim 9 luni experienta intr-un post similar
    Cunostinte bune de lucru cu suita MS Office
    Cunostinte limba engleza nivel mediu
    Excelente abilitati de comunicare (scris/ vorbit)
    Bune abilitati de organizare si prioritizare
    Atentie la detalii si multitasking
    Dorinta de a fi de ajutor si zambet pe buze😊

    Responsabilitati

     Coordoneaza si monitorizeaza activitatile de receptie
     Reprezinta compania prin oferirea de informatii generale
     Preia apelurile telefonice/mail-urile si le directioneaza către departamentele/persoanele destinatare
     Organizeaza si implementeaza procesele de trimitere si primire a corespondentei
     Monitorizeaza/realizeaza programarile pentru salile de sedinta
     Asigura respectarea regulilor de functionare in birou
     Asigura gestiunea si evidenta la zi a instrumentelor de lucru
     Realizeaza si urmareste comenzile de papetarie si protocol
     Gestioneaza relatia cu diversi furnizori din aria administrativa
     Realizeaza rezervari bilete de avion, hotel, etc., daca este cazul
     Intocmeste diferite rapoarte lunare privind activitatea furnizorilor de servicii
     Desfasoara operatiuni de suport pentru activitatea celorlalte departamente

    Alte informatii

    Ca si membru a "Echipei de Vis" vei beneficia de:

    Salariu atractiv
    Bonuri de masa
    Decont de transport
    Asigurare medicala de sanatate
    Programe de pregatire si dezvoltare
    Partciparea la evenimentele interne


    Daca te regasesti in descrieree de mai sus trimite-ne aplicatia ta acum!

    Asteptam cu nerabdare sa ne cunoastem!