Team Leader Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Boutique Mall active.


Vezi toate job-urile Team Leader Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Boutique Mall
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Boutique Mall a fost fondat in anul 2011 si ofera clientilor un magazin online unic. Apreciem pasiunea clientilor nostri pentru cumparaturile de calitate, asa ca am creat pasii necesari pentru o experienta de cumparaturi online ideala.

    Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, lasa-ne un CV si te vom invita pe la noi sa ne impartasesti pasiunea ta pentru moda.

    Cerinte

    Ce cautam noi?
    • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gindire analitica.
    • Experienta anterioara pe un post de coordonare reprezinta un avantaj.
    • Experienta anterioara in E-Commerce, reprezinta un avantaj.
    • Cunostinte operare PC (Microsoft Office).
    • Identificarea celor mai bune solutii pentru client, companie si echipa din call center.
    • Responsabilitate, spirit de echipa si colaborare.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    • Coordoneaza si evalueaza activitatea call center-ului asigurand buna functionare a acestuia si punearea la dispozitie clientilor a unui serviciu de suport de cea mai buna calitate.
    • Ghideaza agentii din Call Center si ofera suport atunci cand este necesar.
    • Comunica deschis si incurajeaza dezvoltarea unei relatii de incredere intre colegi.
    • Ia toate masurile necesare pentru indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative.
    • Ofera solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple pentru echipa si pentru companie.
    • Asigura legatura intre celelalte departamente ale companiei si Call Center, oferind un serviciu de efficient si perfomant clientilor.
    • Creeaza cadrul procedural necesar desfașurarii activitatii ariei coordonate in condiții de eficacitate.

    Alte informatii

    De ce sa aplici la noi?
    • Pentru ca avem o super echipa care abia asteapta sa te cunoasca.
    • Vei lucra intr-un mediu creativ si dinamic.
    • Iti oferim acces la libraria Bookster – iti comanzi la birou cartile pe care vrei sa le citesti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (646)