HR Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile G7 Romania active.


Vezi toate job-urile HR Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: G7 Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 28.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    🤝 Despre tine și g7
    Îți propunem un job în care să crești și pe care să-l crești. La g7, mai important decât cum vii la job, este ce devii la job. Noi îți oferim tot suportul să faci o treabă bună și tot spațiul necesar să- ți pui propriile idei în practică.

    ✅ Despre g7
    În cei peste 20 de ani de activitate, ce a început ca o firma locală de implementare a devenit o agenție de retail marketing full-service, conectată internațional, cu capabilități integrate de retail execution și retail experience. Totul, datorită contribuției individuale a fiecărui membru din echipa. Dacă îți sună logic, g7 este locul pentru tine.



    Cerinte

    Ești o persoană comunicativă și responsabilă;
    Ai abilități de organizare, planificare și prioritizare;
    Deții cunoștințe solide de operare PC (Word, Excel);
    Ai inițiativă si spirit proactiv;
    Ai experiență de minimum 2 ani în administrarea de personal. (curs de referent/inspector resurse umane)

    Responsabilitati

    Vei fi implicat din punct de vedere administrativ în procesele de evidență a personalului.
    Vei întocmi documentele de evidență a personalului (contracte de muncă, acte adiționale, etc.);
    Vei întocmi diverse adeverințe la cerere: medicale, de vechime, etc.;
    Vei fi responsabil de întocmirea și transmiterea ofertelor pentru locurile de muncă vacante la AJOFM, precum și de ocuparea acestora;
    Vei ține evidența concediilor de odihnă și a zilelor libere acordate salariaților pentru diverse evenimente;
    Vei fi responsabil de gestionarea diverselor cereri/ reclamații ale salariaților în domeniul resurselor umane, propunând soluții pentru rezolvarea acestora;
    Vei solicita către serviciul extern de medicină a muncii, eliberarea fișelor de aptitudine periodice, necesare angajării.

    Beneficii:
    Salariul atractiv;
    Tichete de masă;
    Zi liberă de ziua salariatului
    Abonament Bookster

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national