Agent Servicii Clienti (perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Clienti (perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unei persoane care sa ocupe rolul de Agent Servicii Clienti, pentru unul dintre clientii nostri, o companie multinationala specializata in servicii de transport si curierat.

    Cerinte:
    - Abilitati excelente de comunicare, atat vorbit, cat si scris;
    - Seriozitate si responsabilitate;
    - Orientare catre rezultate;
    - Orientare catre client;
    - Capacitate de asculare si solutionare a problemelor;
    - Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor;
    - Cunostinte operare MS Office;
    - Limba engleza - cel putin nivel mediu;

    Responsabilitati

    - Asigurarea suportului pentru clientii companiei (prin telefon, email, chat etc.);
    - Transmiterea de oferte de pret pentru clienti;
    - Solutionarea cerintelor clientilor;
    - Gestionarea reclamatiilor venite de la clienti;
    - Colaborarea cu diferite departamente din cadrul companiei in scopul solutionarii sesizarilor/solicitarilor;

    Alte informatii

    - Work from home;
    - Program in ture ( 08:00-16:00; 09:00-17:00; 10:00-17:00);
    - Training asigurat;
    - Salariu motivant;
    - Pachet de beneficii atractiv;