Manager Financiar

Employer: Integra HR
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Management - Consulting
  • Production
  • Job type: full-time
    Job level: peste 5 years of experience
    Location:
  • Cluj Napoca
  • nationwide
    Updated at: 28.10.2021
    Short company description

    Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit

    Requirements

    Rolul tau: Cautam un Manager Financiar pentru a se alatura echipei unei companii din segmentul productie alimentara. Pentru acest post vei combina cunostintele de contabilitate, financiare, cu cele de managemenet financiar (planificarea financiara, asigurarea integritatii datelor fiscale, gestionarea riscurilor financiare, pastrarea evidentei, raportarea financiara, analiza datelor, sprijin in toate aspectele strategice legate de management financiar, elaborarea si gestionarea bugetului, analiza cost-beneficii, prognozarea nevoilor) prin participare activa la dezvoltarea si implementarea strategiei financiare ale companiei.

    Cautam o persoana cu experienta minim 10 ani in management financiar, cu autonomie, adaptabilitate, care contribuie efectiv la luarea deciziilor in echipa si ofera solutii de specialitate in timp util. Profilul este conturat de atitudine pozitiva, comunicare asertiva si relationare excelenta, orientare spre client, spre actiune si rezultate, cooperare in echipa, creativitate, inovatie, proactivitate, initiativa, responsabilitate sociala, integritate, etica profesionala si omenie.
    Daca te regasesti in rolul descris, atunci dorim sa te cunoastem!

    Cunostinte si calificari necesare:
    Studii superioare economice;
    Cunostinte solide de management financiar, gestiune economica, metodologii specifice de gestiune a productiei;
    Cunostinte de management de proiect in domeniul investitiilor; Derulare programe de investitii;
    Competente IT&C: Office 365, Excel;Expert; cunostinte practice de implementare proiect ERP (SAP, Oracle, NAV) in domeniul productiei constituie avantaj;
    Cunoasterea Limbii engleze;

    Experienta de munca:
    Experienta in management strategic si operational in sistem integrat (productie-livrare);
    Experienta in implementare investitii cu fonduri UE (constituie avantaj);

    Responsibilities

    JOB-ul tau | Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la:
    Participi activ la definirea si implementarea strategiei financiare a companiei;
    Planifici, organizezi, conduci si efectuezi controlul financiar, analizezi performantele companiei, indicatorii financiari, evaluezi impactul financiar, pregatesti rapoarte financiare, bugete, practici managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului;
    Cooperezi in echipe (top management & interdepartamental) in vederea gestionarii patrimoniului, supervizarii activitatilor ce intra sub incidenta financiara, precum:
    -oferi sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri;
    -asiguri controlul asupra raportarii financiare; elaborarii si verificarii bugetului (venituri si cheltuieli, investitii);
    -elaborezi business plan in orice proiect nou si instruiesti personalul privind aplicarea regulilor de bune practici;
    -intocmesti documente pe segment comercial, faci propuneri in asigurarea procesului de monitorizare a soldurilor clientilor si furnizorilor companiei;
    -supervizezi dpdv financiar contractele incheiate de catre departamente (Achizitii, Vanzari, Logistica);
    -contribui la asigurarea procesului de monitorizare a fluxurilor de numerar si a cashflow-ului, de gestionare a platilor si incasarilor;
    -analizezi costul de productie si preturile de vanzare;
    -supervizezi activitatea de salarizare, compensatii si beneficii;
    Contribui la implementarea investitilor, gestionezi contractele de finantare, eligibilitatea cheltuielilor, cererile de rambursare;
    Reprezinti compania in exercitiile de auditare financiara;
    Coordonezi departamentul financiar-contabil si activitatea contabila pe linie de evidenta analitica si sintetica;
    Colaborezi cu furnizorul de servicii externalizate pe linie de Contabilitate, HR, salarizare;
    Gestionezi relatia cu institutiile bancare.

    Other info

    Beneficii: Pachet financiar competitiv, 1400-2000 eur. net

    Asteptam CV-ul tau. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
    Clientul nostru este producator de peste 20 ani de branzateturi, cu desfacere pe piata romaneasca si europeana.

    Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.