Director Adjunct Fabrica

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Chitila
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    • Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele in domeniul de productie la nivel national si international;
    • Abilitati de negociere, diplomatie, toleranta;
    • Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
    • Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
    • Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
    • Spirit de ordine si disciplina;
    • Usurinta in comunicare;
    • Abilitati pentru lucru in echipa;
    • Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si capacitate de delegare;
    • Corectitudine, flexibilitate;
    • Rezistenta la efort si stres;
    • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

    Responsabilitati

    • Planifica activitatea de productie in sectiile de fabricatie in functie de planul de
    productie stabilit
    • Elaboreaza si supune spre aprobare politicile firmei in ceea ce priveste productia
    • Organizeaza si coordoneaza introducerea in fabricatie a produselor noi
    • Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului de productie, urmarind
    realizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari
    • Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de productie, atat la
    implementarea cit si la modificarea lor, si asigura adaptarea corespunzatoare a
    tehnologiei la variatiile si specificul materiei prime utilizate
    • Coordoneaza identificarea, introducerea si mentinerea sub control a proceselor
    incluse in sistemul calitatii.
    • Asigura resursele materiale si informationale necesare pentru implementarea
    politicii in domeniul calitatii.
    • Conduce procesul de asigurare a calitatii in activitatea de productie, conform
    procedurilor si standardelor existente.
    • Organizeaza si conduce sedintele pentru armonizarea obiectivelor pe termen
    scurt si sincronizarea activitatilor in vederea realizarii in conditii optime a obiectivelor de
    productie.
    • Coordoneaza realizarea si punerea in functiune la termen a noilor capacitati de productie.
    • Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
    • Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul
    din subordine.
    • Stabileste conform structurii organizatorice si a RI sarcinile si responsabilitatile
    personalului din subordine, in baza fiselor de post
    • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe
    termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

    Alte informatii

    Recrutăm pentru clientul nostru, unul dintre principalii furnizori de carne din România