Back Office Support

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    • Studii superioare finalizate, de preferat background economic;
    • Excelente abilitati de comunicare si vanzare;
    • Persoana pro-activa, orientata spre rezultate si client;
    • Buna capacitate de lucru, atat in echipa, cat si independent, cu supervizare minima;
    • Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj


    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    • pregatirea fisierelor de listare cu toate informatiile necesare (cod produs, denumire, pret, poza, dimensiuni etc.)
    • urmarirea si informarea frecventa cu privire la debitele scadente ale clientilor
    • raportare la nivel de articol, categorie, client, rotatii stocuri, vanzari etc.
    • introducerea comenzilor in sistemul informatic si urmarirea acestora, inclusiv facturare conform conditiilor specifice fiecarui client
    • suport pentru KAM si CEO

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial motivant
    • Bonuri de masa
    • Mediu de lucru placut si dinamic;
    • Oportunitati reale de dezvoltare personala si profesionala