Manager Proiect Educațional (colaborator)

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Marketing
  • Tip job: project-based
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.

    De 10 ani deschidem drumuri în educa­ție, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generaț­ii.

    Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate cu diplomă de licență
    Experiență de minimum 2 ani  în domeniul educațional
    Cunoasterea pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point), Internet
    Bune abilități de organizare, coordonare și comunicare
    Cunoștințe solide de management
    Orientare spre atingerea obiectivelor și performanță
    Entuziasm, dorință de dezvoltare continuă prin invățare activă
    Punctualitate,seriozitate, perseverență, creativitate, atenție la detalii, deschidere, inițiativă și flexibilitate
    Capacitatea de a lucra in echipă
    Aptitudini de negociere, planificare, supervizare, analiză, control și implementare

    Responsabilitati

    Gestionează bugetul proiectului și operațiunile financiare aferente proiectului, sub supervizarea departamentului financiar/ contabil;
    Stabilește și menține legătura atat cu partenerii, cat și cu beneficiarii proiectului;
    Asigură comunicarea cu instituțiile de invățămant alături de care incheie contracte de colaborare;
    Organizează și gestionează intalnirile agile in cadrul echipei de proiect;
    Redactează materialele privind implementarea proiectului;
    Asigură o promovare optimă a proiectului;
    Prioritizează eficient efectuarea sarcinilor cu scopul indeplinirii obiectivelor stabilite pe proiect;
    Răspunde la solicitările beneficiarilor, partenerului și finanțatorului;
    Colaborează cu departamentele suport in vederea realizării rapoartelor de evaluare ale proiectului, cu scopul de a crește vizibilitatea acestuia și de a evidenția impactul;
    Planifică și organizează atelierele online;

    Alte informatii

    Activitatea se desfășoară remote, în baza unui contract de colaborare.
    Programul este flexibil;
    Remunerație avantajoasă, negociată individual în funcție de experiență;
    Pentru că ne dorim să colaborăm pe termen lung, sprijinim dezvoltarea ta profesională și personală prin asigurarea unor ateliere interne de soft skills în mediul online.