Content Writer

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    World Vision Romania is a Christian foundation (non for profit, non governmental) which implements community development programs, as well as advocacy and humanitarian relief programs mostly in rural areas, placing the children’s wellbeing as their focal point. Our organization is focusing on working with children, their families and their communities, supporting them in their efforts to successfully tackle with the challenges of poverty and injustice.
    Inspired by our Christian values, we work with the most vulnerable people, irrespective of religion, race, ethnicity or gender.

    * World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.

    Cerinte

     Minim 2 ani experiență în comunicare;
     Experiență profesionala de minim 2 ani.
     Bune abilități de coordonare și de lucru în echipă;
     Operare PC (Word, Excel, Power Point);
     Cunoașterea limbii engleze;
     Abilitatea de a lucra în condiții de stres;
     Abilități de comunicare și relaționare;
     Abilitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra în condiții de supervizare minimă;
     Permis conducere cat.B;

    Responsabilitati

    I. Creație:
    • Redactează și editează toate tipurile de conținut care îi sunt atribuite: povești beneficiari, articole de presă, comunicate de presă, redactare rapoarte, studii – pornind de la date primite; suport content în campanii de fundraising: suport headlines, mesaje, texte pentru campanii: KV, LP, newsletter; postări pentru Social Media; poziţii/ scrisori advocacy;
    • Creează conținut pentru următoarele canale: Mass-media – comunicate de presă, răspunsuri presă; Propuneri articole către diverse publicaţii; Website WVR – monitorizare content lunară și după nevoi specifice, Social Media (IG, FB, Linkedin) – zilnic și săptămânal, Newslettere -lunar și spontan în campanii, materialele de promovare (broșuri, flyere, ghiduri) – după caz și nevoi; Rapoarte, studii.

    II. Coordonează strategia de content a organizației, conform cu tone of voice WVR, obiectivele strategiei macro de comunicare și marketing, pe toate canalele de comunicare alocate:
    • Se asigură că strategia națională de marketing, comunicare & advocacy este implementată editorial, respectând obiectivele și transpunându-le pe fiecare canal;
    • Oferă suport strategic și creativ pentru a garanta implementarea corectă a campaniilor de marketing și comunicare din punct de vedere editorial;
    • Oferă suport strategic şi creativ în comunicare mass-media;
    • Oferă suport strategic şi creativ în ceea ce priveşte conţinutul rapoartelor şi studiilor organizaţiei, precum şi a poziţiilor de advocacy/ scrisori;
    • Oferă suport strategic şi creativ în realizarea Strategiei anuală de Social Media;
    • Integrează comunicarea de brand și PR, marketingul și comunicarea de produs (marketing), astfel încât prezența WVR să fie unitară din punct de vedere editorial;
    • Suport creativ- editorial în campaniile de marketing și comunicare, inclusiv feedback pentru agenții atunci când este cazul;
    • Lucrează cu graficianul WVR pentru a furniza cele mai bune texte, adaptate, în funcție de livrabil, obiectivele livrabilului;
    • Verifică și supraveghează identitatea de brand a WVR: identitatea verbală, asigură transmiterea informațiilor actualizate privind modificări, actualizări de brand din punct de vedere editorial, oferă cursuri de specialitate echipelor WVR – după caz, la solicitarea managerului direct.

    III. Se îngrijește de respectarea politicilor și procedurilor World Vision și de funcționarea în deplina legalitate a tuturor activităților derulate și implementate.

    Alte informatii

    Dacă tu crezi că ai sânge albastru prin vene, adică cerneală, noaptea scrii în vis, ai vocabularul limbii române la tine, vezi reclame și recreezi sloganurile, știi cum să scrii pentru medii diferite de comunicare (blog, Social Media, texte de PR), îți dorești ca prin cuvintele tale să faci lumea un loc mai bun, atunci, citește mai departe!

    Cum decurge procesul de recrutare?

    • După ce ai aplicat, în maximum 2 zile vei primi un email sau telefon pentru un mini-interviu cu echipa HR
    • Apoi, dacă totul a fost în regulă, vei primi un test de lucru specific pe fișa de post
    IMPORTANT: niciun exercițiu redactat de tine nu va fi folosit de către organizație!
    • Ultima etapă: interviu cu viitoarele colege din echipa din care vei face parte

    Tot procesul pentru tine nu ar trebui să dureze mai mult de 7 zile

    Cum aplici?

    Trimiți un CV, până la data de 10 septembrie, cu subiectul: Aplicare Content Writer_Numele și prenumele tău + Portofoliu