Asistent Cumparari Piese POE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Cumparari Piese POE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 01.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Să te alături Groupe Renault România înseamnă să faci parte dintr-o echipă de peste 18.000 de colegi alături de care îți poți pune amprenta pe oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare. Te aşteptăm în echipa noastră mobilă, conectată și autonomă să punem lumea în mișcare și să conturăm viitorul automobilului.

    #MOVEOURWORLDFORWARD

    Prin aplicarea la posturile disponibile, entitățile Renault Romania prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal furnizate prin CV, în scopul recrutării.
    Pentru informarea dvs. completă și transparentă, înainte de a aplica, vă rugăm să luați la cunoștință Politica de confidenţialitate privind protecţia datelor personale în scop de recrutare și selecție accesând link-ul: https://www.gruprenault.ro/politica-privind-cadrul-general-de-protectie-datelor-cu-caracter-personal-groupe-renault-romania

    Cerinte

    - Studii superioare economice sau tehnice;
    - Competente lingvistice: franceza nivel mediu/avansat si engleza nivel mediu/avansat;
    - Bune cunostinte de operare MS Office (Excel, PowerPoint, SharePoint);
    - Autonomie si capacitate de a lucra in echipa si in transvers;
    - Capacitate de gestionare a timpului de lucru;
    - Flexibilitate in relatia cu clientul si orientare catre client;
    - Abilitati de comunicare si relationare, gandire structurata, capacitate de analiza/ sinteza / negociere si prioritizarea sarcinilor;
    - Experiența in domeniul cumpărări si cunoașterea proceselor si a sistemelor informatice specifice de Cumpărări piese

    Responsabilitati

    - Realizează extracţii cu informaţii din sistemele informatice specifice de cumparari (SCOPP, LUP, Spotfire);
    - Realizează rapoarte si sinteze utilizand sistemele informatice si date primite de la Controlorii de Gestiune Cumparari;
    - Anima cumparatorii din perimetrele şefilor de proiect si urmareste documentarea sharepoint-urilor Dir. Cumparari Proiecte;
    - Gestionează perimetrul propriu de activitate : urmăreşte, planifica, comunica transversal si face bilantul sarcinilor/ activitatilor încredinţate;
    - Respecta jaloanele (termene, calitate proces intern). Efectuează permanent analize asupra activităţilor in curs si implica actorii din proces (Cumparatori) in scopul obţinerii documentaţiei/ datelor necesare finalizării activităţilor încredinţate in condiţiile cerute de client;
    - Urmăreşte procesele si se asigura de corectitudinea datelor folosite, caută sa simplifice si sa eficientizeze acţiunile pe care le realizează asigurându-se de calitatea datelor obţinute;
    - Participa activ la dezvoltarea activităţilor proprii, caută in permanenta piste de ameliorare continua a activităţilor, întocmeşte planuri de masuri pentru a creste performanta proprie si a echipei;