Administrator Cumparari Piese HPOE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Administrator Cumparari Piese HPOE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 01.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    - Studii superioare economice sau tehnice;
    - Competente lingvistice: franceza nivel mediu / avansat si engleza nivel mediu;
    - Bune cunostinte de operare MS Office (Excel, PowerPoint), cunostinte SAP reprezinta un avantaj;
    - Capacitea de analiza/sinteza si priorizarea sarcinilor; autonomie si capacitate de a lucra in echipa si in transvers; capacitate de gestionare a timpului de lucru;
    - Flexibilitate in relatia cu clientul si orientare catre client;
    - Abilitati de comunicare si relationare, gandire structurata, capacitate de analiza/ sinteza.

    Responsabilitati

    - Trateaza cererile de creare, modificare, suprimare cont cumparare furnizor din Site-uri Renault Franta, Spania si Romania;
    - Gestioneaza contul furnizor pe toata perioada de colaborare a acestuia cu Grupul Renault si asigura managementul administrativ al dosarului de furnizor;
    - Comunica si colaboreaza cu toti actorii implicati in proces, recuperand informatii/documente necesare derularii activitatilor curente;
    - Planifica, urmareste, comunica transversal si face bilantul sarcinilor/ activitatilor realizate;
    - Realizeaza reportingurile activitatii, asigurand respectarea indicatorilor stabiliti cu Clientii Meserie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (311)