IT Support Specialist

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Cunoştinţe:
     Sfera educaţională: licenţiat într-un domeniu relevant (ex. absolvent al unei facultăţi de ştiinţe exacte: Tehnologia Informaţiei, Cibernetică, Matematică etc.)
     bune cunoştinţe în aplicarea componentelor şi a pachetelor MS Office
     Cunoştinţe bune de limba engleză - scris şi conversaţional, trebuie să fie capabil să comunice în limba engleză la întâlniri sau în convorbirile telefonice

    Experienţă:
     Experienta demonstrata ca Operator suport informatic ș experienta cu sistemele de gestiune a incidentelor
     Experienţă demonstrată în lucrul cu Windows 7, cu mediile Windows Server 2008/2012, server de fişiere sau de imprimare
     Cunostinte avansate ale proceselor administrative ale sistemului Focus: Configurarea de produse, mentinerea structurii ierarhice, procesul de balansare
     Cunoasterea pachetului Microsoft Office( nivel mediu): Excel, Word
     Cunoasterea tehnologiilor Microsoft SQL database: executarea de scripturi SQL

    Aptitudini:
     Bune abilităţi de comunicare cu personalul angajatorului care este foarte posibil să nu aibă foarte bune cunoştinţe tehnice sau de IT

    Responsabilitati

    Responsabilități:
     Rezolva problemele IT și se ocupă de cererile IT ale utilizatorilor (stații de lucru, dispozitive mobile, imprimante, aplicații) în conformitate cu acordurile SLA (proces de management al nivelului de servicii)
     Coopereaza cu furnizorii de servicii externi pentru a remedia erorile raportate de utilizatori
     Responsabil de respectarea politicii de securitate a informațiilor în domeniul administrării stațiilor de lucru, al gestionării conturilor și al autorizațiilor de utilizator
     Asigura un nivel adecvat de protecție antivirus și îmbunătățiri de siguranță la stațiile de lucru;
     Efectueaza schimbări provizorii de stații de lucru folosite în companie pentru a asigura un mediu eficient pentru utilizatori
     Gestioneaza flota de imprimante de rețea și locale și dispozitive mobile în Provident
     Actualizeaza baza de date a echipamentelor IT (stații de lucru, dispozitive mobile, imprimante de rețea și locale, licențierea de software, dispozitive mobile) (proces de gestionare a configurației)
     Identifica, clasifica, analizeaza cauzele principale și soluționeaza incidentele privind aplicațiile și sistemele de afaceri din cadrul companiei (proces de gestionare a incidentelor)
     Acorda, modifica și anuleaza autorizări și acces la sistemele informatice în conformitate cu domeniul de aplicare convenit al responsabilităților și pe baza cerințelor acceptate de utilizatori (procesul de îndeplinire a cererii)
     Diagnosticheza problemele dezvăluite prin rapoartele utilizatorilor și gestionarea procesului de rezolvare a acestora (procesul de gestionare a problemelor)
     Participa la cursuri de instruire privind funcționarea / utilizarea mediului IT al companiei
     Actualizeaza baza de date (procesul de gestionare a cunoștințelor)
     Responsabil pentru actualizarea bazei de date a echipamentelor și a licențelor aplicațiilor instalate pe stațiile de lucru (proces de configurare și gestionare a activelor)