Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
IT Specialist Suport
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.Vezi toate job-urile IT Specialist Suport active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Provident Financial Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.06.2022 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.
Cerinte
Cunoştinţe:
Sfera educaţională: licenţiat într-un domeniu relevant (ex. absolvent al unei facultăţi de ştiinţe exacte: Tehnologia Informaţiei, Cibernetică, Matematică etc.)
bune cunoştinţe în aplicarea componentelor şi a pachetelor MS Office
Cunoştinţe bune de limba engleză - scris şi conversaţional, trebuie să fie capabil să comunice în limba engleză la întâlniri sau în convorbirile telefonice
Experienţă:
Experienta demonstrata ca Operator suport informatic ș experienta cu sistemele de gestiune a incidentelor
Experienţă demonstrată în lucrul cu Windows 7, cu mediile Windows Server 2008/2012, server de fişiere sau de imprimare
Cunostinte avansate ale proceselor administrative ale sistemului Focus: Configurarea de produse, mentinerea structurii ierarhice, procesul de balansare
Cunoasterea pachetului Microsoft Office( nivel mediu): Excel, Word
Cunoasterea tehnologiilor Microsoft SQL database: executarea de scripturi SQL
Aptitudini:
Bune abilităţi de comunicare cu personalul angajatorului care este foarte posibil să nu aibă foarte bune cunoştinţe tehnice sau de IT
Responsabilități:
Rezolva problemele IT și se ocupă de cererile IT ale utilizatorilor (stații de lucru, dispozitive mobile, imprimante, aplicații) în conformitate cu acordurile SLA (proces de management al nivelului de servicii)
Coopereaza cu furnizorii de servicii externi pentru a remedia erorile raportate de utilizatori
Responsabil de respectarea politicii de securitate a informațiilor în domeniul administrării stațiilor de lucru, al gestionării conturilor și al autorizațiilor de utilizator
Asigura un nivel adecvat de protecție antivirus și îmbunătățiri de siguranță la stațiile de lucru;
Efectueaza schimbări provizorii de stații de lucru folosite în companie pentru a asigura un mediu eficient pentru utilizatori
Gestioneaza flota de imprimante de rețea și locale și dispozitive mobile în Provident
Actualizeaza baza de date a echipamentelor IT (stații de lucru, dispozitive mobile, imprimante de rețea și locale, licențierea de software, dispozitive mobile) (proces de gestionare a configurației)
Identifica, clasifica, analizeaza cauzele principale și soluționeaza incidentele privind aplicațiile și sistemele de afaceri din cadrul companiei (proces de gestionare a incidentelor)
Acorda, modifica și anuleaza autorizări și acces la sistemele informatice în conformitate cu domeniul de aplicare convenit al responsabilităților și pe baza cerințelor acceptate de utilizatori (procesul de îndeplinire a cererii)
Diagnosticheza problemele dezvăluite prin rapoartele utilizatorilor și gestionarea procesului de rezolvare a acestora (procesul de gestionare a problemelor)
Participa la cursuri de instruire privind funcționarea / utilizarea mediului IT al companiei
Actualizeaza baza de date (procesul de gestionare a cunoștințelor)
Responsabil pentru actualizarea bazei de date a echipamentelor și a licențelor aplicațiilor instalate pe stațiile de lucru (proces de configurare și gestionare a activelor)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Biolog/Biochimist/Chimist- Specialist aplicații BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Consultant suport BUCURESTI, | |
Technical Support Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (96) |
Raporteaza eroarea la