Inventory Manager

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti potrivit pentru noi, daca esti:
    • O persoana cu atitudine orientata spre identificarea & solutionarea problemelor;
    • Organizat si iti planifici activitatea pentru atingerea obiectivelor;
    • Experimentat in gestionarea situatiilor dificile dar si in managementul unei echipe;
    • Orientat spre client (este importanta construirea unei foarte bune relatii cu clientul intern).

    Responsabilitati


    Iata cum vei contribui la reusitele companiei si care vor fi atributiile tale:
    Coordonezi în cel mai eficient mod operațiunile de control al stocului la nivelul grupului, asigurand disponibilitatea continua a stocurilor, precum si respectarea procedurilor specifice si a legislatiei in vigoare.
    Monitorizezi activitatea personalului angajat in depozitele REGINA MARIA.
    Efectuezi analize si propui imbunatatiri in activitatea de gestiune; furnizezi rapoarte specifice la cerere.
    Propui strategia anuală specifică departamentului, derivată din strategia Diviziei și direcțiile strategice REGINA MARIA pe termen lung.
    Te implici și contribui cu informații în etapa de bugetare, în funcție de nivelul ierarhic la care te afli, pentru componentele financiar, buget de poziții etc.
    Implementezi bugetul anual aprobat și te asiguri de realizarea acestuia în parametrii asumați.
    Organizezi si gestionezi operațiunile de control al stocurilor, impreuna cu personalul din cadrul depozitelor, precum și cu Departamentele de Achiziții și Contabilitate.
    Analizezi informatiile din fluxurile de aprovizionare pentru a te asigura de disponibilitatea continua a stocurilor.
    Previzionezi cererea și oferta pentru a preveni situatiile de supra stocare sau de OOS (epuizarea stocului) și dezvolți si implementezi procese eficiente de gestiune.
    Urmăresti livrarile și coordonezi transferurile interne de stocuri, solutionezi situatiile in care apar intarzieri in livrarea produselor.
    Menții fluxul constant al stocului de la depozitare până la sectia/departamentul unde a fost solicitat.
    Actualizezi in permanenta bazele de date cu informatiile privind achizitiile efectuate (facturi, note de intrare receptie, bonurile de consum).
    Raspunzi de verificarea calitatii produselor, impreuna cu personalul din cadrul depozitelor (starea produselor la livrare, conditiile de depozitare).
    Instruiesti personalul care se ocupa de gestiune si de introducerea datelor, monitorizezi toate solicitarile speciale cu privire la gestiune si oferi suport in scopul minimizarii costurilor si pierderilor din gestiune.
    Te informezi continuu cu privire la diferitele activitati referitoare la marfuri si monitorizezi toate depozitele companiei pentru a te asigura ca sunt respectate toate termenele.
    Initiezi si/ sau participi la proiecte de digitalizare si optimizare care tin de aria de de responsabilitate.