Manager Achizitii

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti potrivit pentru noi, daca esti:
    • O persoana cu atitudine orientata spre identificarea & solutionarea problemelor;
    • Organizat si iti planifici activitatea pentru atingerea obiectivelor;
    • Experimentat in gestionarea situatiilor dificile dar si in managementul unei echipe;
    • Orientat spre client (este importanta construirea unei foarte bune relatii cu clientul intern).

    Responsabilitati

    Iata cum vei contribui la reusitele companiei si care vor fi atributiile tale:

    Monitorizezi activitatea de achizitii la nivel de grup de companii, urmarind atingerea obiectivelor stabilite pentru divizie.
    Planifici, monitorizezi si dezvolti echipele din subordine, in scopul atingerii celor mai bune rezultate.
    Propui strategia anuală specifică departamentului, derivată din strategia Diviziei și direcțiile strategice REGINA MARIA pe termen lung.
    Stabilești obiective SMART și urmărești periodic (în funcție de specificul activității) realizarea acestora, oferi feedback și faci coaching.
    Monitorizezi procesul de analiză periodică a performanței pentru angajații din aria de coordonare, asigurându-te că se desfășoară în standardele de calitate stabilite la nivel de companie.
    Identifici nevoile de instruire ale acestora, întocmești planuri de dezvoltare și te asiguri de punerea în practică a acestora.
    Te implici și contribui cu informații în etapa de bugetare, în funcție de nivelul ierarhic la care te afli, pentru componentele financiar, buget de poziții etc.
    Propui modalitati de eficientizare a fluxurilor de achizitii la nivel de companie si urmaresti respectarea acestora de catre echipele dedicate.
    Coordonezi proiecte la nivel de divizie.