Specialist Customer Care/ Complaints

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Medicover active.


Vezi toate job-urile Specialist Customer Care/ Complaints active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Medicover
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem un angajator care pune accent pe evolutia continua, iar cresterea abilitatilor echipei noastre este unul din punctele cheie ale strategiei companiei. In prezent, o mare parte a managerilor de departamente sau de clinici sunt persoane care au crescut in cadrul Medicover de-a lungul timpului.

    Suntem o companie dinamica si ne dorim sa implementam viziunea noastra pe termen lung ce urmareste o dezvoltare sustenabila. Prin activitatile intreprinse urmarim imbunatatirea starii de sanatate a pacientilor nostri si educarea lor cu accentul pe preventie si un stil de viata sanatos.

    Cerinte

    Recrutam SPECIALIST CUSTOMER CARE, adica o persoana pentru care reclamatiile pacientilor sunt o sursa de informatie cruciala pentru imbuntatirea calitatii serviciilor, o sursa de constructie si sansa de a fi mai bun in fiecare zi. Cautam o persoana cu viziune de tipul “servicii pentru client”, nu “client pentru servicii”.

    Asadar,
    -Cand esti in rolul pacientului iti doresti ca experienta ta sa fie intotdeauna wow?
    -Stii ca esti un om empatic, care ajuti cu lejeritate semenii si poti lucra intr-o echipa cu care sa creezi aceasta experienta?
    -Iti place mult domeniul customer relationship?
    -Esti un om de analiza, atent la detalii si focusat pe solutie?
    -Iti place sa scrii si poti sa iti structurezi si argumentezi punctul de vedere?
    -Simti/ stii ca pentru tine este momentul unui pas nou in cariera?

    Daca da, ai tot ce iti trebuie pentru a intra in procesul de selectie pentru acest rol!

    Responsabilitati

    In mod specific, colegul selectat pentru acest rol:
    -preia si raspunde la solicitarile si sesizarile transmise de clientii/pacientii Medicover;
    -participa activ, prin analiza, la identificarea si implementarea solutiilor in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor;
    -lucreaza cu colegii din Front Line astfel incat pacientii sa aiba parte de solutii rapide, flexibile, personalizate;
    -realizeaza operatiuni de evaluare satisfactie pacienti;

    Alte informatii

    Ce iti oferim noi:
    - Iti construim si dezvoltam o cariera pe termen lung intr-o companie de traditie pe piata serviciilor medicale din Romania;
    - Iti oferim oportunitatea de a-ti desfasura activitatea la standarde internationale impreuna cu o echipa de profesionisti;
    - In functie de rol iti oferim programe de training specializate;
    - Pachet complex de beneficii medicale pentru tine si familie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (193)