Customer Support with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Customer Support with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 24.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte


    Ne plac candidații care au:

    Domiciliu în Iași
    Cunoaștere bună a limbii italiene scrise și vorbite (B2 / C)
    Cunoaștere bună a limbi enegleze
    Experiență în call center de cel puțin 6 luni
    Abilități operaționale pe computer (Microsoft Office)
    Orientare către înțelegerea nevoilor clienților
    Dorință de rezolvare promptă a problemelor
    Capacitate excelentă de interpretare a solicitărilor clienților și atenția la detalii

    Responsabilitati

    To do list:

    Prezentarea prin telefon, a serviciilor și/sau a produselor prin promovarea ofertelor pentru clienții potențiali și cei existenți
    realizarea obiectivelor de productivitate din cadrul proiectului sau a campaniilor de Call Center pe care operatorul este alocat
    menține legătura cu clienții deja existenți pentru fidelizarea acestora
    efectuează și răspunde cu promptitudine solicitărilor venite din partea clienților
    Cautarea soluțiilor alternative în rezolvarea problemelor;
    Îmbunătățirea calităților serviciilor continuu, preluarea feedback-urilor si sugestiilor clienților;
    Colaborarea cu celelalte departamente ale companiei în vederea îndeplinirii cererilor primite de la clienți
    Înregistrarea fiecărui apel efectuat / preluat
    Controlarea și introducerea de date în sistemul de lucru / bazele de date

    Dacă până aici sună bine, punem la dispoziție:

    Contract permanent
    Bonus de performanta
    Bonuri de masa
    Asigurare de sănătate privată

    We want smart people so we want you. Dacă sunteți interesați,hai să ne cunoaștem! ☀️