Sales & Service performance analyst (perioada det. 2 ani)

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Noul coleg va acționa ca partener al Departamentelor de Vanzari, fiind primul punct de contact al acestora în cadrul Departamentului de Performanța in Vânzări și Servicii, va oferi prognoze și servicii analitice, va dezvolta bugete, ținte și scenarii de performanță pe baza modelelor pentru a susține Strategia pentru creștere. Rolul ofera introspecții, provocări și recomandări pentru a stimula îmbunătățirea performanței. Asista la crearea planurilor de îmbunătățire a performanței și monitorizeaza rezultatele.Acționeaza ca partener al Departamentelor de Vanzari („zona alocată”), fiind primul punct de contact al acestora în cadrul Departamentului de Performanța in Vânzări și Servicii, ofera prognoze și servicii analitice, dezvolta bugete, ținte și scenarii de performanță pe baza modelelor pentru a susține Strategia pentru creștere. Ofera introspecții, provocări și recomandări pentru a stimula îmbunătățirea performanței. Asista la crearea planurilor de îmbunătățire a performanței și monitorizeaza rezultatele.

    Responsabilitati

    - Lucreaza în strânsă colaborare cu partenerul său de afaceri (managerul de regiune) pentru a oferi expertiză analitică și pentru a elabora bugete pentru zona alocata. Se asigura că aceste bugete sunt cuprinzătoare și consecvente cu strategia pieței, în timpul recunoașterii provocărilor locale.
    - Lucreaza în strânsă colaborare cu partenerul său de afaceri pentru a elabora și monitoriza rezultatul planurilor de acțiune de afaceri prin analizarea performanței zonei alocate, cu ajutorul metodelor și tehnologiilor adecvate; evalueaza și transforma Managementul Informatic (MI) și datele în termeni clari și simpli, evidențiind problemele cheie care trebuie abordate.
    - Maximizeaza oportunitățile sau abordeaza problemele de afaceri specifice prin elaborarea unor scenarii bazate pe modele și prezentarea rezultatelor posibile partenerului de afaceri.
    - Identifica randamentele prin cunoștințe comerciale și locale dobândite prin contactul regulat cu partenerul său de afaceri, evidențiind aceste oportunități Echipei de Procese.
    - Conduce Procesul de Revizie a Performanței prin participarea la ședințe de performanță regulate; cunoașterea aprofundată a tendințelor în performanță și efectuarea analizei cauzei fundamentale cu privire la rezultatele performanței.
    - Pregăteste, negociaza și monitorizeaza țintele pentru zonele sale pe baza cunoștințelor locale cu privire la potențial și provocări.
    - În calitate de prim punct de contact pentru partenerul său de afaceri, prioritizeaza cererile și asigura suport analitic ad-hoc în termenele limită agreate. Se asigura că partenerii săi de afaceri utilizează rapoartele într-un mod care optimizează performanța.
    - Își însușește, respectă și aplică regulile societății, inclusiv cele prevăzute în Regulamentul Intern, politicile și procedurile de lucru.
    - Indeplinește orice alte sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societății și reglementările legale în vigoare, corespunzător competențelor profesionale și atribuțiilor prevăzute în fișa postului