Specialist Comunicare

Angajator: GroupM
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    GroupM is the world’s leading media investment group (Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX, Xaxis), responsible for more than $48B in annual media investments by leading advertisers. We grow client’s brands and revenues with innovative and strategic use of media. Our global team of experts deliver actionable audience intelligence across the most expansive set of media platforms worldwide; trading expertise; market-leading brand-safe media; robust data and technology partnerships and solutions; addressable TV; content; sports and more.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Pasionat de Marketing și dornic să-și exprime cunoștințele;
    Capacitate excelentă de comunicare verbală și scrisă;
    Minimum 3 ani de experiență în comunicare și PR;
    Abilități foarte bune de organizare și planificare, prezentare și prioritizare;
    Capacitatea de a lucra în echipă, dar și independent;
    Capacitatea de a lucra eficient cu termene limită;
    Creativitate și inițiativă;
    Competențe excelente de operare a computerului, a pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint) preferabil și Wordpress, Mailchimp, G Suite;
    Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
    Persoană proactivă și orientată către rezultate;
    Adaptabilitate și flexibilitate.

    Responsabilitati

    Implementează strategia de comunicare agreată cu coordonatorul și măsoară eficiența activității de PR;
    Concepe, editează și distribuie materiale de comunicare internă;
    Facilitează procesul de comunicare în interiorul companiei;
    Are responsabilități de promovare a brand-ului și de gestionare a relațiilor cu clienții interni;
    Editează comunicate de presă, prezentări ale companiei, articole pentru website, newsletter, broșuri etc.;
    Menține relații profesionale cu toți partenerii externi (agenții de publicitate, firme de sondare de piață etc.);
    Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către toate departamentele din firmă;
    Are o atitudine politicoasă atât față de colegii săi, cât și față de persoanele din exterior cu care vine în contact în cadrul firmei;
    Actualizează baza de date și se asigură că există fluxuri de comunicare constantă cu acestea;
    Asigură promovarea evenimentelor și seminariilor organizației;
    Se asigură că există fluxuri de comunicare constante cu partenerii instituționali;
    Participă la elaborarea planurilor de comunicare și urmărește implementarea lui;
    Participă la unele dintre evenimentele la care organizația este invitată.

    Alte informatii

    Așteptăm să te cunoaștem!