Technical Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PRO TV active.


Vezi toate job-urile Technical Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: PRO TV
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La PRO TV, îi inspirăm pe români să fie mai buni prin divertisment și informații de calitate. Oferim telespectatorilor noștri zilnic, de luni până duminică, știri obiective (Știrile PRO TV), divertisment de top (emisiuni cunoscute precum Românii au talent și Masked Singer), seriale locale (Las Fierbinți, cel mai urmărit serial românesc pentru 18 sezoane la rând), blockbuster-uri și premiere.

    Ca companie, apreciem inovația, parteneriatul, pozitivitatea, onestitatea, responsabilitatea și antreprenoriatul. Dacă împărtășiți aceleași valori, așteptăm cu nerăbdare să vă întâlnim!

    Facem parte din Central European Media Enterprises Ltd., o companie de media și divertisment care continuă să desfășoare activități de conducere în principal pe patru piețe din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Republica Cehă, România și Slovacia Republică.

    Cerinte

    Cerințele postului:

    - Studii superioare în domeniul financiar;
    - Experiență anterioară în domeniul economic;
    - Cunoașterea foarte bună de sisteme financiar-contabile;
    - Cunoștințe de analiză financiară;
    - Cunoștințe operare Microsoft Office (în special Excel, baze de date);
    - Capacitate analitică și de învățare;
    - Atenție foarte bună pentru detalii și orientare spre calitate;
    - Abilitate de rezolvare rapidă a problemelor;
    - Spirit de echipă;
    - Excelente abilități de organizare și de respectare a termenelor limită;
    - Capacitatea de a lucra eficient, calm, în eventuale condiții de stres;
    - Cunoștințe foarte bune de limba engleză.

    Responsabilitati

    Responsabilități și atribuții:

    - Participă la întocmirea bugetului și acordă suportul necesar în pregătirea acestuia;
    - Asigură colectarea, prelucrarea, analiza, interpretarea datelor, colaborând cu furnizorii interni și externi ai departamentului tehnic precum și cu restul departamentelor (Financiar, Juridic, Știri, Sport, Administrativ etc);
    - Participă la realizarea previziunilor pentru perioada următoare și pe termen lung, bazate pe analiza realizărilor din etapele anterioare, a perspectivelor de dezvoltare, precum şi a analizei activităţii curente;
    - Efectuează rapoarte financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale şi anuale) solicitate de către conducerea departamentului, precum și la solicitarea departamentului Financiar;
    - Analizează profitabilitatea serviciilor, analizează evoluţia principalilor indicatori financiari comparativ cu valorile din bugetul aprobat;
    - Actualizează bugetul realizat lunar (OPEX și/sau CAPEX) - realizările pe lunile anterioare şi estimările pentru perioada următoare;
    - Efectuează rapoarte referitoare la activitatea departamentului tehnic, se asigură că respectă termenele şi cerinţele impuse;
    - Identifică problemele legate de cheltuielile departamentului Tehnic cu departamentul Financiar; alege din metodologia acceptată o modalitate mai eficientă de abordare şi recomandă alternative;
    - Asigură prezentarea rapoartelor finale conform instrucţiunilor primite pe cale ierarhică sau de la managementul financiar;
    - Întocmește memo-uri interne în vederea obţinerii aprobărilor pentru demararea investițiilor și/sau cheltuielilor;
    - Urmărește contractele în derulare și respectarea termenelor acestora;
    - Efectuează și urmărește procesul de înregistrate în sistemul financiar al facturilor;
    - Urmăreşte ca procesele în care este participant să se desfăşoare eficient şi efectiv, foloseşte resursele necesare, rezolvă sau recomandă rezolvarea conflictelor de priorităţi;
    - Urmărește procesul de asigurare a echipamentelor și verifică la solicitarea celorlalte departamente posibilitatea utilizării acestora în afara țării.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (324)