Transport Clerk (Logistica&Achizitii)

Angajator: Smithfield România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Compania Smithfield România este prezentă pe piața din România, dezvoltând de-a lungul timpului un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD, realizate până în prezent. În cadrul grupului nostru funcționează în sistem integrat Divizia Ferme (divizia creștere porcine), Divizia Carne Proaspătă și Divizia Mezeluri (Elit și Maier Com).
    Furnizăm zilnic produse din carne, proaspete și sănătoase, milioanelor de consumatori, având un impact pozitiv asupra comunităților în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Producem în sistem integrat carne de porc de cea mai bună calitate, stabilind totodată cele mai înalte standarde de calitate în industria de profil.

    Smithfield România se implică continuu în programe de dezvoltare sustenabile, de impact, în comunitățile din zonele în care ne desfășurăm activitatea și investește în dezvoltarea profesională a celor peste 4000 de angajați din România.
    Smithfield România înseamnă, în primul rând, o echipă profesionistă, implicată 100%. Smithfield România cunoaște importanța unei culturi organizaționale care inspiră. Comunicăm transparent cu angajații și creăm contexte pentru a propune idei și soluții de îmbunătățire continuă, astfel încât să conlucrăm într-un mediu plăcut, sigur și inovativ.

    Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Cunostinte bune de operare PC, pachet MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
    Experienta pe un post similar 3 ani;
    Limba engleza-mediu.

    Responsabilitati

    Intocmeste comenzile catre companiile de transport partener;
    Introduce comenzile de transport (PO) in baza de date Oracle si le trimite catre furnizorii de transport;
    Verifica si ataseaza toata documentatia necesara facturilor de transport in vederea transmiteri lor catre departamentul Financiar;
    Supravegheaza comenzile catre companiile de transport partenere;
    Monitorizeaza traseele de livrare, desfasurarea acestora si circuitul documentelor aferente, ia masuri pentru remedierea neconformitatilor;
    Emite si urmareste trasabilitatea documentelor specifice pentru activitatea de logistica;
    Examineaza eventualele reclamatii de la clienti, ia masuri sau transmite informatia Managerului de Logistica, in functie de complexitatea situatiei, astfel incat sa se maximizeze satisfactia clientilor;
    Note storno: verificarea tuturor lipsurilor (venite de la Vanzari, Facturare sau trimise de furnizorii de transport la momentul receptiei), semnarea lor si atasarea de mentiuni (ex mail-uri de corespondenta in care se sesizeaza lipsa si informarea transportatorului despre imputatie).
    Emiterea facturilor de imputatie impreuna cu dep Financiar, prin punerea la dispozitie a tuturor documentelor , istoric decizie imputare si trimiterea lor catre furnizorii de transport si monitorizarea platilor lor;
    Evidenta fiselor SSM si PSI:completare :Instructajul periodic-tematica si materialele de instruire periodica in domeniul situatiilor de urgenta pentru fisele de instructaj.
    Evidenta/recuperarea avizelor de transport;
    Intocmirea raportului de transport lunar (back up daca e cazul)
    Intocmirea/Evidenta contractelor cu furnizorii de transport (back up daca e cazul).