Analist Vanzari / back office

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    2-3 ani experienta intr-o pozitie cu profil identic / similar, preferabil in industria FMCG (business analyst, sales analyst, back office, asistent vanzari)
    Absolvent/a de studii superioare economice;
    Foarte bune abilitati de lucru in Microsoft Office si particular in Excel: (Vlookup, Pivot,etc)
    Bune abilitati de analiza (experienta in analiza si raportare);
    Capabil/a sa respecte termenele impuse
    Cunostinte avansate de limba engleza
    Persoana organizata, analitica, atenta la detalii, analiza si corelare de date din diferite surse
    Foarte bune abilitati de organizare, planificare, comunicare si relationare
    Adaptabilitate, capacitate de munca in echipa, iniţiativă, integritate, implicare, punctualitate.

    Responsabilitati

    Intocmeste rapoartele de vanzari periodice stabilite de conducere, precum si cele punctuale necesare conducerii si echipei de vanzari
    Monitorizeaza indicatorii de performanta in domeniul vanzarilor
    Intocmeste situatii sau analize bazate pe sistemele de raportare ale companiei relevante pentru business
    Admistreaza si dezvolta instrumentele de analiza vanzari si asigura corectitudinea datelor din instrumentele de raportare si analiza
    Evalueaza profitabilitatea per client/produs
    Analizeaza variatiile fata de buget/forecast
    Asigura colectarea si centralizarea datelor pentru activitatea de bugetare – asigura suport in vederea intocmirii bugetului de vanzari (istoric/tendinte piata/directii dezvoltare) si a rectificarilor bugetare
    Dezvolta si implementeaza solutii de raportare, imbunatateste capabilitatile de raportare pentru a asigura automatizarea rapoartelor/proceselor
    Imbunatateste calitatea analizelor in scopul de a oferi suport in procesele de luare a deciziilor
    Dezvolta si genereaza rapoarte zilnice, saptamanale, lunare si ad-hoc la cererea conducerii, sau din proprie initiativa in scopul evidentierii tendintelor si noilor cerinte care rezulta din diferite cauze
    In perioadele de varf de activitate, pe langa task-urile curente, poate oferi suport in procesarea comenzilor in sistemul informatic al companiei (verifica stocuri, disponibilitate produse, acuratete preturi).