Analist Vanzari / back office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Analist Vanzari / back office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.10.2021 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
2-3 ani experienta intr-o pozitie cu profil identic / similar, preferabil in industria FMCG (business analyst, sales analyst, back office, asistent vanzari)
Absolvent/a de studii superioare economice;
Foarte bune abilitati de lucru in Microsoft Office si particular in Excel: (Vlookup, Pivot,etc)
Bune abilitati de analiza (experienta in analiza si raportare);
Capabil/a sa respecte termenele impuse
Cunostinte avansate de limba engleza
Persoana organizata, analitica, atenta la detalii, analiza si corelare de date din diferite surse
Foarte bune abilitati de organizare, planificare, comunicare si relationare
Adaptabilitate, capacitate de munca in echipa, iniţiativă, integritate, implicare, punctualitate.
Intocmeste rapoartele de vanzari periodice stabilite de conducere, precum si cele punctuale necesare conducerii si echipei de vanzari
Monitorizeaza indicatorii de performanta in domeniul vanzarilor
Intocmeste situatii sau analize bazate pe sistemele de raportare ale companiei relevante pentru business
Admistreaza si dezvolta instrumentele de analiza vanzari si asigura corectitudinea datelor din instrumentele de raportare si analiza
Evalueaza profitabilitatea per client/produs
Analizeaza variatiile fata de buget/forecast
Asigura colectarea si centralizarea datelor pentru activitatea de bugetare – asigura suport in vederea intocmirii bugetului de vanzari (istoric/tendinte piata/directii dezvoltare) si a rectificarilor bugetare
Dezvolta si implementeaza solutii de raportare, imbunatateste capabilitatile de raportare pentru a asigura automatizarea rapoartelor/proceselor
Imbunatateste calitatea analizelor in scopul de a oferi suport in procesele de luare a deciziilor
Dezvolta si genereaza rapoarte zilnice, saptamanale, lunare si ad-hoc la cererea conducerii, sau din proprie initiativa in scopul evidentierii tendintelor si noilor cerinte care rezulta din diferite cauze
In perioadele de varf de activitate, pe langa task-urile curente, poate oferi suport in procesarea comenzilor in sistemul informatic al companiei (verifica stocuri, disponibilitate produse, acuratete preturi).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Agent Vanzari - Chitila Aplica fara CV | |
Product & Backoffice Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (201) |
Raporteaza eroarea la