Consultant Vanzari B2B (vanzari consultative)

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Analiza si prospectarea constanta a pietei pentru identificarea de noi clienti
    Identificarea corecta a nevoilor clientilor pentru a veni in intampinarea lor, in vederea furnizarii celor mai potrivite solutii
    Intocmirea ofertelor personalizate pt clienti folosind tehnici de vanzare consultativa.
    Implicare directa in intocmirea cataloagelor de produse.
    Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu
    Mentinerea unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor.

    Responsabilitati


    Experienta profesionala intr-un rol similar de minim 2 ani – vanzari consultative B2B
    Experienta in domenii in care se vand produse care pot fi personalizate sau vanzarea unor produse de lux reprezinta un avantaj
    Abilitatile excelente de comunicare si vanzare consultativa
    Bune abilitati de negociere si persuasiune, de adaptabilita, flexibilitate si invatare rapida
    Capacitatea de planificare si organizare, atitudinea pozitiva si proactivitate
    Cunostintele avansate MS Office
    Limba engleza – nivel avansat
    Disponibilitatea unei activitati de birou in proportie de 95%.
    Atentie sporita la detalii
    Capacitate de invatare rapida (cunoasterea produselor) si de adaptare la cerintele clientului
    Experienta in utilizarea sistemelor de tip ERP si WMS.