Market researcher – vanzari (prospectare piata)

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    Prospectarea pietei prin telefon/email in vederea identificarii de noi clienti
    Realizarea de rapoarte si evidente a activitatii de prospectare, pentru a se evidentia clar situatia fiecarui potential client;
    Apelarea perioadica a clientilor inregistrati in baza de date pentru a verifica posibilitatea de colaborare cu acestia;
    Informarea consultantului de vanzari B2B privind existenta unei oportunitati de cumparare din partea unui client si stabilirea unei intalniri/discutii telefonice intre acesta si clientul interesat de achizitia de produse;
    Realizarea agendei de intalniri/discutii a consultantului de vanzari B2B;
    Gestionarea bazei de date cu clientii existenti;
    Oferirea de suport in activitatea de ofertare in perioadele de varf de activitate
    Generarea de lead-uri pentru echipa de vanzari.

    Responsabilitati


    Studii superioare;
    Experienta 1-2 ani intr-o pozitie de market research sau call center (outbound services); experienta intr-un post de ofertare este de asemenea indicata
    Abilitati de comunicare si persuasiune, flexibilitate si capacitate de invatare;
    Experienta comerciala acumultata prin interactiune directa cu clientii;
    Cunostinte limba engleza nivel minim B2;
    Spirit de initiativa si capacitate de organizare precum si abilitati de negociere
    Capacitatea de a stabili o relatie de afaceri de calitate, cu potentialii clienti;
    Simt comercial bine dezvoltat;
    Permis de conducere cat. B – reprezinta un avantaj;
    Experienta in utilizare sisteme de tip ERP, WMS.