Operator procesare comenzi online (piete internationale)

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    - Orientarea spre detaliu și analiză,
    - Gândire logică, structurată,
    - Capacitate de organizare,
    - Aptitudini foarte bune de comunicare scrisă și verbală,
    - Atitudine pozitivă,
    - Inițiativă în luarea deciziilor,
    - Respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei.

    Responsabilitati


    - Urmărirea comenzilor clienţilor din pietele europene, operarea şi procesarea acestora în vederea finalizării corespunzătoare;
    - Analiza informațiilor, administrarea documentelor si menținerea relației cu clientii si furnizorii pentru a asigura un bun mers al derulării comenzilor
    - Facturarea comenzilor catre client
    - Oferirea de raspunsuri pe platforma, la intrebarile clientilo cu privire la produse, comezi, termene de livrare, retur, etc.
    - Comunicarea eficientă cu celelalte departamente ale firmei;
    - Studii superioare
    - Cunostinte limba engleza
    - Cunostinte operare PC.