Funcționar informații clienți – United Business Center Timișoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Funcționar informații clienți – United Business Center Timișoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate;
    - cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
    - operare MS Office (Word, Excel);
    - prezență fizică plăcută și discurs profesionist;
    - capacitatea de a comunica și relaționa în situații diverse;
    - capacitate de organizare și prioritizare;
    - inițiativă și atitudine pozitivă;
    - flexibilitate, discreție și loialitate.

    Responsabilitati

    Descrierea postului:
    - primește, distribuie și expediază corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
    - răspunde la telefon și oferă informații, în funcție de situații;
    - primește reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;
    - coordonează lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate;
    - contactează chiriașii pentru anunțarea vizitelor;
    - primirea facturilor emise și distribuirea acestora către chiriași.

    Alte informatii

    Se oferă:
    - pachet salarial motivant;
    - condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ și motivant;
    - posibilitatea integrării într-o echipă tânără, carcaterizată prin performanță și succese dovedite.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (41)