Office Assistant

Angajator: KFC
Domeniu:
  • Altele
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    KFC România este un brand dinamic care în momentul de faţă peste 80 de restaurante în toată ţara, dintre care 30 în Bucureşti. Pe lângă faptul că suntem răspândiţi în întreaga ţară, KFC se află printre cele mai populare lanţuri de restaurante specializate în produse din carne de pui din lume.

    Suntem de părere că toţi colegii noştri au potenţialul de a face diferenţa.
    Suntem Customer Maniaci, clienţii noştri fiind cei mai importanţi pentru noi.
    Ne dorim să obţinem rezultate extraordinare, cu energie pozitivă şi responsabilitate.
    Împreună construim performanţa pentru a ne depăşi limitele pas cu pas.
    Şi nu în ultimul rând ne place să recunoaştem realizările celorlalţi.

    Te invităm la KFC – la noi zâmbetele fac diferenţa!

    Cerinte

    • Ai studii superioare in curs de finalizare sau finalizate?
    • Ai cunostinte de operare PC (Ms Office)?
    • Iti place sa lucrezi cu oameni, documente si cifre?
    • Esti o persoana organizata si cu atentie la detalii?
    • Ai o atitudine pozitiva si focusata pe solutii?
    • Poti sa lucrezi full time, in 2 schimburi (08:30- 16:30 | 10.00- 18.30)?
    • Vorbesti si scrii in engleza, la nivel avansat?

    Responsabilitati

    • Reprezinti compania in relatia cu vizitatorii si asiguri protocolul necesar;
    • Gestionezi corespondenta fizica & electronica si activitatile de curierat/coletarie;
    • Gestionezi activitatile de aprovizionare cu produse protocol, papetarie, consumabile etc;
    • Gestionezi apelurile telefonice in sensul solutionarii sau directionarii catre persoanele avizate;
    • Gestionezi sistemele interne de gestionare a cardurilor de acces, rezervare sali, mentenanta, etc
    • Gestionezi documente interne in sensul traducerii, obtinerii semnaturilor, completarii documentelor model, arhivarii, precum si a inregistrarii, scanarii, laminarii, copierii, etc;
    • Gestionezi rezervari de bilete de avion, rezervari camere hotel, transferuri, etc;
    • Completezi rapoarte centralizatoare referitoare la corespondenta, stocuri, date de contact angajati, restaurante, etc;
    • Asiguri suport in organizarea de evenimente si in derularea proiectelor in curs.