Consultant Regional Employee Engagement Nedelea (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lidl Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Regional Employee Engagement Nedelea (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Lidl Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 28.11.2021
    Remote work: On-site

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei asigura suportul necesar pentru implementarea unor proiecte complexe la nivelul organizației (studii privind satisfacția angajaților, programe de beneficii pentru angajați, programe de recunoaștere a performanței angajaților etc.);
    • Vei analiza indicatorii operaționali pe baza cărora vei oferi consultanță echipelor din Vânzări și Depozit pentru îmbunătățirea modului de lucru și a satisfacției angajaților;
    • Vei monitoriza indicatorii de retenție a personalului și propune măsuri de îmbunătățire a acestora;
    • Vei oferi consiliere, suport și mediere angajaților contribuind la menținerea unei atmosfere de lucru plăcute în echipă;
    • Vei oferi suport echipei de management în ceea ce privește asigurarea unui climat organizațional pozitiv;
    • Vei ajuta la planificarea, organizarea și implementarea diverselor evenimente pentru angajați (eveniment bilunar „Bun Venit”, „Ziua Porților Deschise”, „Family Day” etc.).
    Profilul tău
    • Ai studii superioare finalizate și experiență profesională de minim 3 ani, dintre care 2 ani în HR;
    • Ai experiență în implementarea și gestionarea unor proiecte de employee engagement;
    • Ești orientat/ă înspre rezultate și ai capacitatea de soluționare a problemelor clienților interni/externi;
    • Ai experiență în managementul conflictelor în mediul organizațional;
    • Ai abilitatea de a lucra independent și de a lua decizii menite să sporească satisfacția angajaților;
    • Ești dispus/ă pentru o activitate ce implică activitate de teren (în acest sens este necesar permisul de conducere categoria B);
    • Ai abilități foarte bune de relaționare și lucrezi bine în echipă;
    • Stăpânești foarte bine limba engleză; constituie avantaj cunoașterea limbii germane;
    • Ai cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de training personalizat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus și o zi cadou cu ocazia zilei tale de naștere. Desigur, mașina din partea companiei, pe care o poți folosi și în scop personal, vine la pachet cu rolul.

    Profilul tău
    • Ai studii superioare finalizate și experiență profesională de minim 3 ani, dintre care 2 ani în HR;
    • Ai experiență în implementarea și gestionarea unor proiecte de employee engagement;
    • Ești orientat/ă înspre rezultate și ai capacitatea de soluționare a problemelor clienților interni/externi;
    • Ai experiență în managementul conflictelor în mediul organizațional;
    • Ai abilitatea de a lucra independent și de a lua decizii menite să sporească satisfacția angajaților;
    • Ești dispus/ă pentru o activitate ce implică activitate de teren (în acest sens este necesar permisul de conducere categoria B);
    • Ai abilități foarte bune de relaționare și lucrezi bine în echipă;
    • Stăpânești foarte bine limba engleză; constituie avantaj cunoașterea limbii germane;
    • Ai cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (31)