Executive Assistant with German (f/m)

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2021

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei oferi suport managerului direct în realizarea sarcinilor administrative, precum planificarea și organizarea întâlnirilor interne și externe, delegațiilor/evenimentelor, etc.;
    • Vei pregăti prezentări/rapoarte pentru ședințe/conferințe, atât naționale, cât și internaționale;
    • Vei realiza și verifica diverse rapoarte conform solicitărilor primite;
    • Vei elabora și administra corespondența și te vei asigura de transmiterea completă și corectă a documentelor către destinatarii adecvați;
    • Vei avea expunere la activitățile tuturor departamentelor din cadrul companiei și vei oferi suport în zona de procese, rapoarte și documentații, inclusiv traduceri (engleză și germană).
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei.  Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

    Profilul tău
    • Ai studii superioare finalizate;
    • Ai minim 6 luni experiență într-un rol similar; expriența în domeniul retail reprezintă avantaj;
    • Cunoști limba germană la nivel avansat și limba engleză la nivel cel puțin mediu;
    • Stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
    • Ai abilități excelente de organizare și ești atent/ă la detalii;
    • Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate;
    • Ai capacitate analitică și de sinteză (ești capabil/ă să efectuezi analize și să interpretezi date);
    • Ai foarte bune abilități de comunicare și îți place să lucrezi în echipă.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!