Specialist Administrare Aplicatii SENIOR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Aplicatii SENIOR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 08.01.2013
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, una dintre cele mai importante companii din domeniul asigurarilor, cautam un Specialist Administrare Aplicatii SENIOR dedicat proiectelor interne de dezvoltare IT.

    Cerinte:

    • Minimum 3 ani in configurare/ administrare aplicatii;
    • Minim 2 ani experienta in domeniul asigurarilor/financiar
    • Cunostinte limbaje de programare si sisteme de operare: PL/SQL, Windows, Linux, Bugtracking;
    • Experienta in servicii web;
    • Cunostinte Insis - la nivel de administrare.
    • O abordare analitica si sintetica pentru analizarea si evaluarea oportunitatilor de realizare a obiectivelor companiei;
    • Excelente abilitati de organizare, planificare si management al timpului;
    • Bune abilitati de conducere a echipei;
    • Capacitate ridicata de functionare eficace sub presiune si stres;
    • Abilitati dezvoltate de comunicare verbala si scrisa si inter-relationare;
    • Bune cunostinte de limba engleza;

    Constituie avantaj:

    • Experienta in gestionarea mai multor aplicatii;
    • Experienta in domeniul asigurarilor;
    • Cunostinte JAVA, baze de date Oracle si Soap UI.

    Responsabilitati

    • Verifica functionarea aplicatiilor;
    • Face propuneri pentru imbunatatirea functionarii aplicatiilor;
    • Administreaza utilizatorii aplicatiilor;
    • Participa la configurarea aplicatiilor;
    • Efectueaza sarcini zilnice, lunare si anuale pentru inchiderea aplicatiilor;
    • Participa la dezvoltarea ghidurilor utilizator pentru aplicatii;
    • Pregateste instructiuni de lucru privitoare la aplicatii, pentru a fi folosite de Help-Desk;
    • Asigura managementul versiunilor;
    • Administreaza utilizatorii aplicatiilor.
    • Participa la configurarea aplicatiilor;
    • Asigura gestionarea licentelor pentru aplicatii;
    • Face propuneri de achizitii noi de licente pentru acestea;
    • Raspunde de respectarea legii privitoare la licentele aplicatiilor;
    • Impreuna cu Departamentul Help-Desk, asigura suportul pentru aplicatiile companiei;
    • Raspunde de implementarea unor solutii de backup pentru aplicatiile companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Bonusuri de performanta;
    - Prime de sarbatori si de vacanta;
    - Cursuri / traininguri / certificari Oracle;
    - Abonament medical familial.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (47)