Customer Care with Italian - Remote
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Customer Care with Italian - Remote active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2021 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Viitorul nostru coleg este o persoana multitasking cu dorinta de invatare, sociabila, responsabila, cu bune abilitati de comunicare si cu o mentalitate orientata catre client, calitate necesara pentru oferirea unor servicii de calitate. Vei face parte dintr-o echipa tanara in dezvoltare, avand ca principal serviciu, suportul telefonic in limba italiana pentru servicii de asistenta e-money, pos, carduri bancare, pentru persoane fizice sau juridice.
Cerinte:
• Obligatoriu cunostinte limba italiana nivel avansat, preferabil si limba engleza nivel mediu;
• Cunostinte bune pachet Microsoft Office;
• Disponibilitate pentru lucrul in ture, 8 ore/zi;
• Program de lucru: L-D in ture;
• Absolvent de studii liceale sau superioare.
Reprezinta un avantaj:
Experienta intr-o functie similara.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
• Gestioneaza activităti de asistenta suport prin intermediul apelurilor inbound / outbound, ticket on-line, e-mailuri pentru servicii care se incadreaza in aria de activitate si conform cu activitatile de Business Continuity. Serviciile oferite sunt de informare si / sau suport pentru diferite produse bancare (POS, aplicatii de Online Banking, carduri debit/credit);
• Gestioneaza activitătile operative stabilite pe baza obiectivelor și priorităților / termenelor atribuite de responsabilul său, utilizand aplicatii informatice și softul specializat, in conformitate cu manualele, criteriile, practicile și procedurile predefinite;
• Dobandește cunostintele și abilitătile tehnice și operative necesare pentru desfasurarea activitatii;
• Cauta informațiile solicitate de client utilizand instrumentele disponibile;
• Documenteaza toate informatiile legate de apel în conformitate cu procedurile standard de operare;
• Identifica prioritătile pentru apelurile in asteptare;
• Identifica, raportează și gestionează incidentele legate de serviciul efectuat;
• Ofera solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile Companiei si nevoile clientilor;
• Respecta standardele de calitate ale Companiei in ceea ce priveste raportul cu clientii sai.
Beneficii:
• Salariu fix;
• Spor de weekend lucrat;
• Spor lucru de noapte +75% pe ora/noapte;
• Decontare taxi pentru turele de noapte;
• Buget cadou anual;
• Bonuri de masa;
• Orele suplimentare si sarbatorile legale platite 200%;
• Decontare transport (autobuz, metrou, voucher carburant);
• 21 zile de concediu/an minim in functie de vechimea in munca;
• 24 ore libere platite/an pentru timp personal;
• Bonus de performanta anual si semestrial;
Angajatii nostri beneficiaza si de:
• Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara si dinamica;
• Sesiuni de training pentru dobandirea cunostintelor necesare desfasurarii activitatii (invatarea produselor bancare si a sistemelor informatice utilizate);
• Platforma online pentru cursuri de dezvoltare soft skills si limbi straine;
• Oportunitati reale de crestere personala si profesionala intr-o companie multinationala.
• Conditii preferentiale de Staff la achizitionarea produselor bancare UniCredit;
• Asigurare medicala la unul din centrele Medicover/Medlife/Regina Maria;
• Asigurare de viata si de transport;
• Contributie lunara suplimentara din partea Companiei catre Pilon III de pensie;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Customer Services & Leasing Supervisor with Italian Aplica fara CV | |
Backoffice agent with Italian - Remote Job Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (443) |
Raporteaza eroarea la