Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Tax Admin
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Tax Admin active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2021 |
Remote work: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
• Experienta de minimum 1 an in servicii conexe
• Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
• Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca
• Capacitate de a respecta termene-limita
• Atentie la detalii
• Placere si abilitate de a învata lucruri noi
• Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
• Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
• Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
• Organizarea si mentenanta folderului destinat departamentului de taxe, conform structurii prestabilite;
• Pregatirea documentelor solicitate de consultanti pentru clienti;
• Research cazuri, spete relevante pentru departamentul de taxe si legal;
• Pregatirea facturarii lunare a departamentului de taxe;
• Arhivarea fizica si electronica a documentelor;
• Crearea si actualizarea bazelor de date interne;
• Supravegherea progresului de documente prin intermediul departamentelor de asistenta pentru litigii, ordonarea de transcrieri de la serviciile de raportare si îndeplinirea solicitarilor din partea unui avocat extern si a altor persoane;
• Pregatirea diferitelor rapoarte;
• Activitati administrative si de secretariat, incluzand printre altele copiere si scanare documente, corespondenta clienti;
• Redactare, formatare si corectare documente, întocmire documente pe baza sabloanelor existente, conform solicitarilor primite;
• Pregatirea newsletter-ului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior TAX Advisor (VAT) Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Junior Global Minimum Tax Consultant (Pillar II) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (177) |
Raporteaza eroarea la