Tax Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Tax Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    • Experienta de minimum 1 an in servicii conexe
    • Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
    • Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca
    • Capacitate de a respecta termene-limita
    • Atentie la detalii
    • Placere si abilitate de a învata lucruri noi
    • Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    • Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat

    Responsabilitati

    • Organizarea si mentenanta folderului destinat departamentului de taxe, conform structurii prestabilite;
    • Pregatirea documentelor solicitate de consultanti pentru clienti;
    • Research cazuri, spete relevante pentru departamentul de taxe si legal;
    • Pregatirea facturarii lunare a departamentului de taxe;
    • Arhivarea fizica si electronica a documentelor;
    • Crearea si actualizarea bazelor de date interne;
    • Supravegherea progresului de documente prin intermediul departamentelor de asistenta pentru litigii, ordonarea de transcrieri de la serviciile de raportare si îndeplinirea solicitarilor din partea unui avocat extern si a altor persoane;
    • Pregatirea diferitelor rapoarte;
    • Activitati administrative si de secretariat, incluzand printre altele copiere si scanare documente, corespondenta clienti;
    • Redactare, formatare si corectare documente, întocmire documente pe baza sabloanelor existente, conform solicitarilor primite;
    • Pregatirea newsletter-ului.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (177)