Office Assistant (with French & English)- Engineering Consulting International Company

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Office Assistant (with French & English)- Engineering Consulting International Company active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Compania angajatoare oferă servicii de consultanță și inginerie în domeniul energetic cu proiecte complexe la nivel international.

    Cerinte:
    Minim 3 ani experiență în domeniu (personal assistant / executive assistant / project manager);
    Engleza si franceza nivel avansat (scris, vorbit, citit);
    Să demonstreze integritate morală, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie, un raţionament corect şi confidenţialitate;
    Să aibă abilităţi dezvoltate de comunicare atât oral cât şi în scris;
    Să aibă abilităţi şi experienţă organizatorică, capacitatea de a lua decizii şi a rezolva diverse probleme;
    Să aibă capacitate de planificare şi prioritizare;
    Să fie motivata şi eficienta.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    Activitati administrative, organizare, gestionare documente de interes general;
    Administratie birou, intampinare clienti, minuta intalnirilor;
    Suport in activități de ofertare (întocmirea documentației de ofertare, ținând cont de cerințele specifice, formatare, completare informații, proof-reading, etc);
    Relationarea cu celelalte departamente si suport oferit project managerilor pe proiectele derulate.

    Alte informatii

    Ofeta:
    Salariu negociabil in functie de experienta;
    Abonament Medlife + bonuri de masa;
    Program de lucru L-V 9-17.00;
    Locatie centrala, sector 2 (Piata Muncii);
    Contract de munca perioada nedeterminata;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (342)