ASISTENT DIRECTOR GENERAL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile ASISTENT DIRECTOR GENERAL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 15.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Fii si tu parte din echipa, daca:
    • esti absolvent(a) de studii superioare (studii finalizate, economice)
    • cunosti limba germana la nivel avansat
    • cunosti limba engleza la nivel avansat;
    • detii cunoştinţe foarte bune de operare PC : MS Office (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
    • ai spirit practic si organizatoric;
    • te consideri o persoana responsabila si integra;
    • ai abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru;
    • ai dorinta de a invata si interesul de a te dezvolta profesional;
    • esti o persoana orientata catre atingerea de rezultate;
    • ai capacitatea de a lucra in echipa.

    Responsabilitati

    Rolul acesta va presupune sa:
    • elaborezi prezentări;
    • procesezi informaţii si date;
    • urmaresti proiectele in care este implicat Directorul General;
    • organizezi, actualizezi şi urmăresti planul de activităţi, organizezi şedinţe si conferinte;
    • documentezi şedinţe;
    • comunici eficient in colaborarea cu alte departamente.

    Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajații sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de:
    • asigurare medicala privata;
    • tichete de masa
    • tichete cadou
    • transport asigurat;
    • zile suplimentare pentru concediu de odihna;
    • workshopuri cu teme diverse;
    • acces la Bookster, de unde poti imprumuta carti in mod gratuit;

    Alte informatii

    In cazul in care vom deveni colegi iti promitem ca :

     vom merge impreuna in Teambuilding,
     vom participa impreuna la proiectele de CSR in care suntem implicat (construim case, plantam copaci),
     vei avea parte de mentorat si dezvoltare personala,
     alaturi de noi vei participa la multe alte proiecte interesante.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (16)