Customer Care Representative (Bucuresti)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Customer Care Representative (Bucuresti) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    • Să ai energie și aptitudini bune pentru o comunicare clară și coerentă prin telefon;
    • Să ai experiență anterioară în relaționarea cu clienții prin intermediul telefonului (ar fi un avantaj);
    • Să ai abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile;
    • Să ai cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului;
    • Să fii disponibil pentru un program flexibil, cu mai multe zile libere pe lună;
    • Să ai atenție la detalii și capacitatea de a te adapta ușor la situațiile apărute;
    • Să ai o atitudine pozitivă și eficientă, îți plac provocările și ai curiozitatea și determinarea de a identifica soluțiile potrivite;
    • Să ai predilecție pentru lucrul în echipă și ești o persoană responsabilă.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    • Să preiei solicitările clienților în care apar neconformități – prin e-mail si telefonic;
    • Să păstrezi o atitudine profesională orientată către soluționarea problemelor clientului;
    • Să identifici corect nevoile clienților și să furnizezi informații complete legate de comenzi / statusul coletelor / serviciile oferite;
    • Să transmiți oferte personalizate și să oferi consultanță clienților;
    • Să redirecționezi solicitările către departamentele specializate;
    • Să centralizezi și să organizezi informațiile interdepartamentale.


    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?

    • Un pachet salarial motivant pe bune;
    • Traininguri de specialitate;
    • Abonament pentru servicii medicale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (376)