HR Generalist in limba germana

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 26.09.2021
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    - Fluent în limba Engleză și Germană (Mediu spre Avansat);
    - Excelente abilități de comunicare;
    - Abilități bune de operare PC;
    - Atenție la detalii și orientarea spre rezolvarea problemelor;
    - Proactivitate și flexibilitate pentru a prelua responsabilități și sarcini suplimentare, dacă este necesar.

    Responsabilitati

    - Gestionează și actualizează bazele de date cu diferite informații, cum ar fi angajări noi, încetări, modificări de date personale și de serviciu;
    - Pastrează legătura cu alte departamente și colectează informațiile relevante pentru realizarea activităților de resurse umane;
    - Acționează ca prim punct de contact pentru solicitările angajaților prin chat sau e-mail și gestionează situațiile apărute în sistemul de ticketing;
    - Colectează, verifică, organizează sau actualizează electronic înregistrările și documentația personalului companiei;
    - Gestionează beneficiile angajaților la angajare;
    - Crează documente de HR, cum ar fi scrisorile de referință;
    - Menține programul și coordonează activitățile din calendar;
    - Colaborează cu alte echipe interne sau clienți pentru a executa procese de resurse umane;
    - Îmbunătățește și inovează procesele de resurse umane.

    Alte informatii

    - Salariu motivant și bonusuri;
    - Tichete de masă;
    - Asigurare de viață;
    - Asigurare stomatologică;
    - Pilon de pensie privată;
    - Acces la dezvoltare, training-uri și seminarii;
    - Alte beneficii care o să fie discutate ulterior.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.